از طرف مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفت

یک معلم، دبیر کمیته ارزش مالکانه شد

عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان حضور یک فرهنگی متخصص به عنوان مسوول پیشبرد طرح ارزش مالکانه و دبیر کمیته عالی این طرح را اقدامی موثر دانست و تاکید کرد از نتایج ملموس این انتصاب، تسریع در اجرای طرح ارزش مالکانه خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۲۴۱۱۴

دکتر امین اله سالاری با اشاره به انتصاب محمد حسن صدقی فرهنگی عضو صندوق از سوی مدیرعامل موسسه به عنوان دبیرکمیته عالی ارزش مالکانه که مسئوولیت راهبری، برنامه ریزی و پیگیری اجرای این طرح عظیم را به عهده دارد افزود با این گونه اقدامات، تخصص و توانایی فرهنگیان در جهت اداره صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های زیر مجموعه دیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتصاب صدقی به عنوان مسئوول پیشبرد طرح ارزش مالکانه نشان داد که دکتر نجف پور یک فرد عملگرا و مدافع حقوق معلمان است افزود  بدون تردید انتصاب یک معلم در کمیته راهبردی ارزش مالکانه مصداق عملی طرح بکارگیری فرهنگیان در موسسه و اقدامی رو به جلو برای تسریع برنامه‌های استراتژیک صندوق می باشد.

سالاری با اشاره به اینکه  همراهی مدیرعامل با فرهنگیان با توجه به اقدامات و انتصابات انجام شده ملموس و مشهود تر است، گفت: از زمانی که ایشان سکانداری اداره صندوق ذخیره را بر عهده گرفتند هدف اصلی یعنی خدمت به فرهنگیان نمود بیرونی بیشتری پیدا کرده است.

عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد صندوق ذخیره متعلق به فرهنگیان است بنابراین خودشان به عنوان صاحب این دارایی در اداره این موسسه می‌توانند نقش مثبت و موثرتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بکارگیری فرهنگیان در امور صندوق ارجحیت بیشتری دارد و راندمان بیشتری هم در پیشبرد برنامه‌های موسسه دارد اظهار داشت آقای مهندس صدقی مصداق بارز استراتژی بکارگیری فرهنگیان است و با توجه به اینکه ایشان در زمینه امور مالی و حسابداری تخصص دارد، می‌تواند در پیشبرد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرای طرح ارزش مالکانه کمک کننده باشد.

عضو هیئت امنای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: ما منتخبین فرهنگیان همچنان با عزمی راسخ برای  خدمت بهتر به فرهنگیان، یاری گر مدیرانی هستیم که برای پیشبرد برنامه‌های صندوق ذخیره اهتمام دارند و از طرف جامعه فرهنگی کشور از آنان تشکر می‌کنیم. 

 وی تصریح کرد: احیا و اجرای طرح ارزش مالکانه به عنوان مطالبه و انتظار دیرینه جامعه فرهنگی امید و اعتماد را به آنان باز خواهد گرداند که انشاءالله طی چند روز آینده عملیات اجرای این طرح عظیم شروع خواهد شد. 

دکتر سالاری در پایان ضمن تشکر از زحمات دبیر سابق این کمیته و آرزوی موفقیت برای آقای صدقی دبیر جدید کمیته راهبردی ارزش مالکانه از تصمیم مدیر عامل موسسه بخاطر این انتصاب شایسته تشکر کرد. 

شایان ذکر است در یک سال اخیر و بعد از حضور نجف پور کردی به عنوان مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، حدود 45 درصد از انتصابات صورت گرفته در مجموعه صندوق ذخیره از میان خانواده فرهنگیان معزز کشور بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها