معاون سیاسی استاندار بوشهر تشریح کرد؛

برنامه های هفته دفاع مقدس

پیام استاندار بوشهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه ها

نقش مهم دانش‌آموزان و دانشجویان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید بر لزوم افزایش سطح کیفی فعالیت در آموزش و پرورش و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد
کد خبر: ۱۴۲۳۵۷۷

 به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید بر لزوم افزایش سطح کیفی فعالیت در آموزش و پرورش و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم دانش‌آموزان و دانشجویان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به همت دانش‌آموزان و دانشجویان به پیروزی رسید و این قشر در دفاع مقدس نیز نقش اساسی ایفا کردند به گونه‌ای که یک چهارم شهدای استان بوشهر از قشر دانش‌آموز و فرهنگی هستند.

محمدی زاده بیان کرد: دانشگاه ها، مراکز تولید علم و فناوری هستند و از دانشجویان و اساتید انتظار داریم در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی تلاش بیشتر و موثرتری داشته باشند.

استاندار بوشهر ابراز داشت: مدیریت استان از فعالیت های علمی و پژوهشی حمایت می کند و بویژه در حوزه دانش بنیان، نهایت همکاری و مساعدت لازم را با نخبگان و جامعه علمی استان انجام می دهیم.

محمدی زاده، سال تحصیلی جدید در عرصه تعلیم و تربیت را سال با کیفیت به لحاظ آموزشی و تربیتی دانست و خاطرنشان کرد: همه امکانات و تجهیزات لازم برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مهیا و فراهم شده و امسال به برکت هفته دفاع مقدس و خون پاک شهیدان سال باکیفیت در عرصه آموزش و تربیت شکل می‌گیرد.

استاندار بوشهر بر لزوم همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و اداری در رفع مشکلات آموزش و پرورش و مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان تاکید کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها