در آستانه سفر به نیویورک انجام شد؛

دیدار رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب اسلامی

در گفتگو با یک صاحبنظر مسائل بین‌الملل مطرح شد

مواضع رئیس‌جمهور در سفر نیویورک، عزتمندانه بود

کارشناس مسائل بین الملل حضور رییس جمهور در سازمان ملل را مقتدرانه، عزتمندانه و فعالانه عنوان کرد و گفت: رییس جمهور با بیان مسائل و چالش‌های عمده جهان پاسخ دشمنان را به بهترین شکل ممکن داد و نشان داد که جمهوری اسلامی در بیان مواضع خود شفاف است.
کد خبر: ۱۴۲۳۴۰۵
جعفر قنادباشی در گفتگو با جام‌جم آنلاین در خصوص سخنرانی رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل با بیان اینکه  همانطور که آقای رییسی اشاره داشت: حضور بیگانگان در منطقه بخشی از مشکلات کشورهای منطقه محسوب می‌شود، این یک واقعیت تلخی است که همچنان به شکل های مختلف در این منطقه وجود دارد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حضور نیروهای بیگانه در منطقه تحت عنوان مقابله با تروریس صورت می‌گیرد اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که تروریسم منطقه را خود غربی‌ها به وجود آوردند.
قنادباشی افزود: آنها برای اینکه بهانه‌ای جهت حضور در منطقه داشته باشند گروه‌های تروریستی و افراط گرا را در منطقه ما ایجاد کردند.
 
وی گفت: آقای رییسی در این مورد اشاره می‌کند که حضور نیروهای بیگانه در منطقه برخلاف ادعای خودشان راه حل برقراری امنیت نیست، چرا که هرجا نیروهای غربی ورود پیدا کردند موجبات افزایش تهدیدات منطقه‌ای و جنگ را به وجود آورده است.
این کارشناس مسائل بین الملل در ادامه سخنان رییسی را جامع و کامل عنوان کرد و گفت: با توجه به محورهای این سخنان در افکار عمومی انعکاس جهانی داشت.
قنادباشی محورهای سخنان رییس جمهور را روشن، شفاف، گویا و در بر گیرنده تمام ابعاد و اهداف جمهوری اسلامی عنوان کرد.
این کارشناس مسائل بین الملل خاطر نشان کرد: رییس جمهور با بیان مسائل و چالش‌های عمده جهان پاسخ دشمنان را به بهترین شکل ممکن داد و نشان داد که جمهوری اسلامی در بیان مواضع خود شفاف است.
وی همچنین با بیان اینکه رییس جمهور در این سفر موفق شد از لحظه ورود با روسای جمهور کشورهای مختلف، خبرنگاران آمریکایی، بازرگانان و ایرانیان مقیم این کشور جلسه داشته باشد، تصریح کرد: حضور رییس جمهور در سازمان ملل مقتدرانه، عزتمندانه و فعالانه بود که این موضوع مهم است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها