یزد- رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: حداکثر اقدامات جهت اجرای طرح بی آر تی انجام شده است و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۳۲۸۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عزیزالله سیفی اظهار داشت: اجرای پایانه امام خمینی (ره) که در ادامه مسیر طرح بی آر تی است نیاز به اصلاحیه بودجه دارد که شهرداری بتواند هزینه پیمانکار را پرداخت کند و به زودی پایانه امام خمینی (ره) که در راستای اجرای طرح بی آر تی است به اتمام می رسد.

 وی گفت: در بخشی از شهر طرح بی آرتی اجرا میشود، به همین دلیل کمیسیون با اصلاحیه بودجه موافقت کرد و با مشروط بر تصویب و تایید در صحن علنی این اصلاحیه انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر یزد افزود: بی آر تی یکی از طرح‌هایی است که چند مسیر مشخص می شود تا مردم با استفاده از اتوبوس و در سریع ترین زمان به مقصد برسند و این طرح تصویب شده است و دو پایانه امام خمینی (ره) و سه راه شحنه ایجاد شده که در واقع توقفگاه‌هایی برای اتوبوس های بی آر تی محسوب می‌شود.

سیفی در خصوص کمیته حسابرسی نیز گفت: اخیراً بخشنامه‌ای از وزارت کشور ابلاغ شده است و نحوه حسابرسی و آیین نامه جدید حسابرسی باید برای ضوابطی که وزارت کشور ابلاغ کرده انجام شود.

رئیس کمیسیون بودجه تصریح کرد: خوشبختانه اعضای کمیته حسابرسی در کمیسیون بودجه معرفی و در صورت تصویب شورای اسلامی شهر، کمیته حسابرسی برابر آیین نامه جدید ابلاغیه وزارت کشور شروع به کار می‌کنند و بحث حسابرسی شهرداری را پی خواهند گرفت.

سیفی همچنین در خصوص فروش املاک مازاد شهرداری جهت اجرای طرح های عمرانی برای تملک پلاک هایی که در طرح قرار می‌گیرد، گفت: این لایحه مورد تصویب کمیسیون قرار گرفت تا با فروش این املاک طرح های عمرانی شهرداری که نیاز به تملک املاک دارد، اجرایی شود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها