خاطرات کاغذی

زنبور  و  گل رز

مداد و پاک کن

مداد و پاک کن، دو ابزار همیشگی کاریکاتوریست‌ها که سرزمین صفحات خالی را به عنوان ابزار القای حرف‌های کاریکاتوریست تسخیر می‌کنند.
مداد و پاک کن، دو ابزار همیشگی کاریکاتوریست‌ها که سرزمین صفحات خالی را به عنوان ابزار القای حرف‌های کاریکاتوریست تسخیر می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۲۳۱۸۱
نویسنده مریم فلاح

ماجرای مدادی عصبی و همراه وفادارش پاک کن متفکر که ابتدا برمبنای صلح و دوستی پیش می‌رفت و هر خطایی که از مداد سرمی زد مهربانانه توسط پاک کن از صفحه روزگار محو می‌شد اما دیری نپایید که این رابطه حسنه رویی دیگر به خود گرفت و شد آنچه که نباید می‌شد. مداد و پاک کن سرناسازگاری گذاشتند و دوستی شان تبدیل به دشمنی شد. مرد مدادی بیهوده نقاشی می‌کشد در حالی که پاک کن دیگر حاضر نبود خطاهای مداد را پاک کند و اینجا بود که از رفتار و اتفاقی که روی کاغذ ثبت می‌شد دنیایی مضحک ،وارونه وخنده دار پیش چشم مخاطب به تصویر کشیده می‌شد اما در نهایت دوئل این دو در بستر جاده ای سفید،درجایی ایست کرد چرا که بالاخره فهمیدند به یکدیگر نیازمندند و باید با هم دوست باشند .

مداد و پاک کن، (با نام اصلی: A ceruza és a radír )(نام انگلیسی:The Pencil and the Rubber) محصول سال  1960 کشور مجارستان است. این اثر که به کارگردانی «گیولا ماسکاسی» تولید شده بود در همین سال برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن در کارلووی واری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها