معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری همدان از ورود اتوبوس‌ها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا مهرماه خبر داد و گفت: ۱۵ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی است که تا مهرماه تحویل می‌شود و چهار دستگاه از ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید برای تقویت خطوط شهر همدان وارد ناوگان می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۲۷۸۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، وحید علی‌ضمیر سهم مباحث عمرانی و ترافیکی را در استقبال از مهر مهم دانست و اظهار کرد: نظافت و پاکسازی داخل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها، نصب و ترمیم علائم خط کشی و عبور عابر پیاده در مناطق پرتردد و پرخطر، رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها و اصلاح چراغ‌های ترافیکی و خط کشی عابر پیاده مدارس، شستشو و ترمیم تابلوهای راهنمایی رانندگی، سیلندرهای ترافیکی و چراغ‌های چشمک‌زن و نظارت کامل بر شرکت‌های ساماندهی سرویس مدارس و کلیه تاکسی‌ها از جمله این اقدامات است. 

وی به یکی از اقدامات مهم شهرداری برای استقبال از مهر اشاره و مطرح کرد: به پیشنهاد سازمان فرهنگی در راستای افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی مقرر شد استفاده از اتوبوس برای هفته اول ماه مهر رایگان شده است. 

علی‌ضمیر ابلاغ نرخ‌نامه سرویس مدارس را پیش از شروع مدارس اقدامی ارزشمند دانست و یادآور شد: در راستای ساماندهی سرویس مدارس حق سرویس طبق تعرفه منطقی تعیین شد تا خانواده‌ها و رانندگان دچار مشکل نشوند. 

معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز اعلام کرد: آغاز طرح استقبال از مهر از ۲۶ شهریور تا ۶ مهر است و در این طرح سازمان‌ها و مدیریت‌های حوزه معاونت خدمات شهری، امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و نیز مناطق چهارگانه شهرداری با همکاری مجریان و پیمانکاران مشارکت و همکاری دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها