رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر براثر ۳ حادثه رانندگی مربوط به واژگونی خودروها در محورهای گیلانغرب و کرمانشاه، یک کشته و ۷ زخمی به جا گذاشت.
کد خبر: ۱۴۲۲۳۷۸

جام جم آنلاین-مسعود اسماعیلی؛ سرهنگ “کیخسرو دستغیب”، اظهار داشت: در حادثه نخست یک دستگاه خودرو وانت پیکان که از محور گیلانغرب به طرف گواور در حرکت بود به علت نامعلومی از جاده منحرف و واژگون می شود.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده ۳۳ ساله به علت شدت لطمات وارده جان خود را از دست داده و سرنشین خودرو هم که جوانی حدودا ۳۲ ساله بوده زخمی و به مراکز درمانی منتقل می شود.

دستغیب افزود: در حادثه دوم که محل وقوع آن کمربندی شرقی بود یک دستگاه خودرو تیبا به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

رئیس پلیس راه کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیز راننده و سرنشین آن مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در خصوص سومین حادثه رانندگی نیز گفت: این حادثه نیز مربوط به واژگونی یک دستگاه خودرو دنا در کمربندی شرقی کرمانشاه بود که به علت نامعلوم از مسیر خود منحرف می شود.

دستغیب یادآوری کرد: بر اثر این حادثه ۴ نفر شامل راننده و سه نفر سرنشین دچار جراحت شده و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان با اشاره به تشکیل پرونده هایی جداگانه برای سوانح رانندگی رخ داده، گفت: کارشناسان در حال بررسی علل وقوع آن ها هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها