نکونام گوستاوو را نمی خواهد؟

اتفاقات عجیب در استقلال

استقلال تهران یک مهاجم آرژانتینی جذب کرد اما هنوز به آرامش نرسیده است. مرور می‌کنیم تمام اتفاقات سه روز گذشته باشگاه استقلال را...
کد خبر: ۱۴۲۱۵۴۰

اول؛ صبح چهارشنبه یکی از سایت‌های ورزشی خبر داد حضور بازیکن خارجی در استقلال منتفی شده چراکه علی خطیر مدیرعامل این باشگاه نتوانست رقم قرارداد فصل جدید بازیکنان را کاهش دهد. 
دوم؛ بعد از ظهر چهارشنبه خبر عجیبی منتشر شد. فیفا با توجه به شکایت باشگاه شاهین بوشهر به دلیل نپرداختن حق رشد قایدی و محبی به این باشگاه، پنجره نقل و انتقالات استقلال را بسته است! همه در استقلال شوکه شدند. با این حال تلاش کردند تا یک بازیکن خارجی جذب کنند. گوستاوو آرژانتینی با تلاش فدراسیون فوتبال ایران بازیکن آزاد شد تا بتواند خارج از زمان نقل و انتقالات با استقلال قرارداد امضا کند. 
سوم؛ آن‌طور که رسانه‌ها نوشتند باشگاه استقلال بدون هماهنگی با جواد نکونام دو اقدام دیگر هم کرد. اول این‌که حامدی‌فر را از فهرست خارج کرد و دوم این‌که کیا را به عنوان گلر سوم جذب کرد. جواد نکونام سرمربی استقلال که در خارج از ایران به سر می‌برد، اصلا در جریان این دو اتفاق نبوده است. او قبل از بازی با استقلال خوزستان در کنفرانس خود اعلام کرد به حامدی‌فر نیاز دارد و باید برگردد. خطیر اما ترجیح داد این بازیکن را بازیکن آزاد اعلام کند! نکونام از جذب کیا هم بی‌خبر بود و توقع داشت باشگاه حداقل او را در جریان بگذارد. 
چهارم؛ به نظر می‌رسد با این وضعیت خطیر و نکونام به تعامل نمی‌رسند. حداقل تلاش مدیرعامل برای آشتی با سرمربی به واسطه این تصمیمات غیرممکن باشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها