دعوای خطیر و نکونام تمامی ندارد!

کدام یک باید بروند؟

قهر همچنان ادامه دارد

پیام بی‌نتیجه خطیر به نکونام!

ظاهرا هیچ راهی برای آشتی جواد نکونام و علی خطیر وجود ندارد. سرمربی استقلال دقیقا نقطه مقابل مدیرعامل است. او در کنفرانس‌های مطبوعاتی‌اش بی‌پروا از مشکلات سخن می‌گوید و گویا این باب میل خطیر نیست.
کد خبر: ۱۴۲۱۳۶۸

پیام بی‌نتیجه خطیر به نکونام!

در آخرین اقدام، وقتی نکونام دست به افشاگری درباره اقدام باشگاه برای فروش دو بازیکن بدون اجازه او زد و از این گفت که دو مربی خارجی تیم‌شان از هتل اخراج شده‌اند، خطیر مدیر رسانه‌ای، عکاس و ادیتور تیم را اخراج کرد! آنها از نزدیکان نکونام بودند و رسانه‌ها تیتر زدند: «اعلان جنگ رسمی مدیرعامل به سرمربی.» جواد نکونام نیز در حمایت از آنها گفت اصلا قراردادی نداشتند و بدون دریافت یک ریال برای باشگاه کار می‌کردند. این نشانه‌ای برای ادامه جنگ در استقلال بود و در مغایر با پیام‌های اخیر خطیر به نکونام برای آشتی! آن‌طور که منابع خبری می‌گویند جواد دیگر علاقه‌ای به نشستن پای یک میز با مدیرعامل ندارد چراکه هر بار نتیجه آشتی بود بدتر شدن وضعیت بوده است. یکی از مربیان استقلال به جام‌جم می‌گوید: «من هم شنیدم بحث آشتی بوده ولی نمی‌دانم نکونام موافقت کرده یا نه؟ به هر حال با وضعیتی که خطیر دارد آشتی کردن برایش خوب است!» یکی از مسئولان باشگاه هم دیروز گفت تلاش‌های زیادی برای آشتی دادن دو طرف صورت گرفته ولی از آنجا که ذهنیت آنها منفی است، چنین اتفاقی رخ نداده است. کما این‌که نکونام اظهارات خانی درباره حضورش در جلسه هیات مدیره و آشتی با خطیر را به طور کامل رد کرد و گفت اصلا چنین موضوعی صحت ندارد! 

​​​​​​همه ناراضی

گویا کم‌کم تصمیم‌گیرندگان نیز نگاه جدی‌تری به پایان این همکاری دارند. یکی از نشانه‌های این موضوعی اتفاقی بوده که اخیرا رخ داده. گویا علی خطیر در تلاش بوده تا با کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش دیدار و گفت‌وگو کند اما او این دیدار را نپذیرفته و به مدیرعامل استقلال پاسخ منفی داده است. در داخل باشگاه هم وضعیت مساعد نیست. دو عضو هیات مدیره که هر کدام قول تامین ۳۰۰ میلیارد بودجه را داده بودند، به شدت تحت فشار هستند. از سوی دیگر خبر رسیده یکی از این اعضا با مدیرعامل به اختلاف نظر خورده است. در این شرایط اوضاع داخلی تیم هم بدتر و بدتر می‌شود. با وجود برد دوشنبه شب استقلال برابر استقلال خوزستان بازیکنان و کلا عوامل این تیم ناراحت بودند. مهدی مهدی‌پور، هافبک گلساز استقلال گفت: «تاکتیک کاهش دستمزدها توسط مدیرعامل ما نخ‌نما شده است. قراردادهایی که بچه‌های ما دارند اصلا رقم عجیب و غریبی نیست، از نصف قراردادهایی که در لیگ امسال پرداخت شده هم کمتر است.» او به باشگاه کنایه زد و اضافه کرد: «اگر دوستان قرارداد مرا به ‌بیرون درز می‌دهند، حداقل درست انجام دهند. اگر این صحبت‌های من باعث می‌شود، حرکت دیگری انجام بدهند، بگویند خودم قراردادم را اعلام کنم. من ترس و واهمه‌ای ندارم. چند سال گذشته بدون هیچ منتی زحمت کشیدیم و‌ سوءبرداشت نشود. هوادار واقعی استقلال هم درک می‌کند که چه کسی زحمت می‌کشد.» محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال هم گفت: «اول فصل با خطیر صحبت کردم ولی از آن موقع نه خطیر را دیده‌ایم و نه تماسی داشته‌ایم. طبق وعده‌ای که داده بودند قرار بود تا قبل از پنجم یا دهم شهریور ماه پول بدهند، ولی الان می‌گویند قبل از دربی. شاید دربی دو سه ماه دیگر باشد.»  آنچه مشخص است اوضاع استقلال خوب نیست. نکونام هم با وجود این مشکلات تلاش کرده بازیکنانش را زیاد تحت فشار نگذارد. او بعد از دیدار استقلال خوزستان خطاب به آنها گفت: «خیلی کار داریم ولی درک می‌کنم که انگیزه کافی را به شما نمی‌دهند.» 

تیر آخر

سرانجام استقلال نتوانست بازیکن خارجی بگیرد. علی خطیر در کانال رسمی این باشگاه خبر داد دو بازیکن خارجی را با توجه به خواسته نکونام جذب می‌کند ولی چون نتوانست قرارداد بازیکنان این تیم را کاهش دهد، این موضوع منتفی شد تا سرمربی استقلال بار دیگر به خشم بیاید. نکونام که شاید می‌دانست این اتفاق رخ نمی‌دهد در آخرین کنفرانس خود گفته بود اگر بازیکن خارجی را در کمپ استقلال ببیند، باور می‌کند جذب شده است! دیروز حتی خبر رسید بازیکن اسپانیایی در ترکیه است ولی چون خطیر نتوانست با بازیکنان بر سر کاهش قراردادها تعامل کند، حضور او هم منتفی شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها