استاندار زنجان با بیان اینکه بیکاری بهار سال گذشته در استان ۵/۵بوده است، گفت: این درصد در بهار سال جاری به ۴/۵درصد رسیده است.
استاندار زنجان با بیان اینکه بیکاری بهار سال گذشته در استان ۵/۵بوده است، گفت: این درصد در بهار سال جاری به ۴/۵درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۴۲۱۲۲۶
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی،در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره با تشکر از ابراز لطف صورت گرفته برای کسب رتبه استاندار برتر در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: رتبه‌بندی انجام شده بر اساس شاخص‌های ۱۰ گانه انجام شده و زنجان در سه شاخص مقام نخست و در برخی دیگر جزو رتبه‌های خوب بوده است و موفقیت کسب شده نتیجه همکاری است. استاندار زنجان برنامه‌ریزی و پیگیری را دلیل موفقیت‌های استانی دانست و افزود: نمونه این پیگیری تسهیلات تبصره ۱۶ بود که با جلسات متعدد با بانک‌ها محقق شده و این پیگیری‌ها در مرکز کشور هم با برگزاری جلسات متناوب و رفت‌و آمد‌ها محقق شده است. وی به دریافت ۳۵۰ میلیارد تومان از بودجه متمرکز برای آسفالت و روکش آزادراه اشاره و تصریح کرد: کارخانه راه‌اندازی شده نیاز آسفالت منطقه را رفع خواهد کرد. افشارچی تاکید کرد: پیگیری‌ها موجب گشایش‌ها شده چرا که پیگیری معجزه می‌کند. استاندار زنجان با تاکید بر اینکه رعایت نکردن قانون دردسرهای بعدی را دارد، حل مشکلات مطرح شده در مورد فراهم کردن امکان دسترسی به زمین‌های اصناف، سوگند و فاز ۳ گلدشت هم باید بررسی شود. وی از انعقاد قرارداد برای تامین فیبر نوری در چهار شهر خبر داد و گفت: شهرداری خرمدره هم در قرارداد دخیل است و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فیبر نوری پیش‌بینی شده که ۶۰۰ مبلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی تامین خواهد شد. افشارچی با بیان اینکه بیکاری بهار سال گذشته در استان ۵.۵ بوده است، ادامه داد: این درصد در بهار سال جاری به ۴.۹ درصد رسیده است. وی در دست اجرا بودن پروژه‌ها در شهرستان خرمدره اشاره و تصریح کرد: ۶۶ بنگاه تعطیل در استان به چرخه بازگردانده شد و برای حل مشکل هر کدام از این صنایع اقدامات ویژه انجام شده که در برخی مواقع زمان‌بر بوده است. وی به افتتاح ۲۰۱ میلیارد تومان پروژه در خرمدره اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۹۲ میلیارد به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کمک شده که امسال افزایش می‌یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها