صف‌های طولانی زوار به دلیل کمبود وسایل حمل و نقل تشکیل شد

اربعین دلدادگی بدون مرز

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت:تردد در تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای ۶ گانه روان است.
کد خبر: ۱۴۲۰۶۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، سردار محمد شرفی ظهر جمعه در بازدید از سامانه مانیتورینگ درمرز مهران، در این باره گفت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از مرزهای ۶ گانه تردد زائران خوشبختانه روان و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در این مأموریت تمامی ظرفیت‌های پلیس در جهت تسهیل تردد زائران به کار گرفته شده است، اضافه کرد: از زائران خارجی مقیم کشور عزیزمان می‌خواهیم تا از طریق مرز شلمچه عازم عتبات عالیات شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد: همچنین با هماهنگی‌هایی که با کشور عراق صورت گرفته در نظر است اتباع بیگانه که ساکن کشور ایران اسلامی نمی‌باشند، جهت خروج از کشور و اعزام به کربلای معلی خود را به چذابه برسانند و از آن طریق از مرز خارج شوند.

وی در ادامه با توصیه به زائران از آنان خواست تا از عجله و شتاب بپرهیزند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در مراجعه به شهرهای مرزی خودروهای های خود را در پارکینگ‌های استاندارد پارک و از رها کردن خودروهایشان در حاشیه جاده و داخل کوچه و خیابان خودداری کنند.

سردار شرفی با بیان اینکه با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هماهنگی با سایر ارگان‌ها در صدد اجرای اربعین سهل و آسان برای زائران هستیم از آنان خواست تا با توجه به گرمی هوا، ساعات پایانی روز را جهت خروج از مرز انتخاب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها