فرماندار شهرستان اسلامشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۸ طرح با ۴ هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان اعتبار در هفته گرامیداشت دولت در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۵۶۴

حسین حبیبی که در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دولت سخن می گفت ضمن گرامیداشت یاد «شهیدان رجایی و باهنر» و فرا رسیدن «هفته دولت» اظهار داشت: در قالب این طرح ها در مجموع ۲۰۴۱ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در هفته گرامیداشت دولت ۲ پروژه مهم در حوزه مسکن شامل ساخت ۲۶۸۰ واحد مسکونی در عدل آباد و ۷۷۰ واحد مسکونی در روستای ده عباس در قالب طرح نهضت ملی مسکن با اعتباری قریب به ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: ۸۴ طرح نیز در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و… با ۳۸۱ میلیارد تومان در ایام هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: زیرگذر طالقانی (قطعه دوم کمربندی شمالی)، ساختمان اداری شهرداری منطقه پنج، ساختمان ناحیه خدمات شهری منطقه شش، دوربرگردان چهاردانگه، خانه ورزش روستایی در قاسم آباد، یک واحد تولید محصولات گلخانه ای و چند طرح شبکه آبیاری در بخش کشاورزی، طرح های اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف شهرستان و بهسازی و روکش آسفالت محور کانال نواب صفوی (جاده درختی) و روکش آسفالت محور ده عباس از جمله طرح هایی هستند که در این هفته افتتاح می شوند.

حسین حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه «دولت مردم» شعار محوری هفته دولت امسال است، گفت: برنامه های هفته گرامیداشت دولت صبح روز پنج شنبه دوم شهریور ماه با برگزاری آئین تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای امام زاده عقیل(ع) آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان و نشست با فعالان بخش کشاورزی برای رسیدگی به مسائل مهم این حوزه، برپایی میز خدمت در مصلی های نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدای کارمند، برگزاری جلسه شورای اداری و تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر از جمله برنامه های هفته گرامیداشت دولت خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اقدامات شاخص و زیرساختی دولت مردمی آیت الله رئیسی در دو سال گذشته در شهرستان و نتایج حضور رئیس جمهور و ۲۰ تن از وزرا و مقامات ملی و استانی در اسلامشهر پرداخت.

وی با بیان اینکه در زمینه تخصیص اعتبار به طرح ها و پروژه های مهم شهرستان اسلامشهر در مجموع این سفرها ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته اظهار داشت: از این میزان اعتبار تاکنون قریب به ۱۴۲۰ میلیارد تومان جذب شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر افزود: ۱۳۵۰ میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس جمهور و ۹۳۰ میلیارد تومان نیز در سفر وزرا به طرح های مهم و زیرساختی شهرستان در بخش های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، حمل و نقل ریلی (مترو)، راهداری و… تخصیص یافته که به مرور و در طول هفته دولت جزئیات این اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها