مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

قزوین ارزان‌ترین مسکن ملی را دارد

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه این استان جزو استان‌هایی است که ارزان‌ترین قیمت مسکن ملی را دارد، گفت: برای ساخت هر واحد ۸۴۵ میلیون تومان هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه این استان جزو استان‌هایی است که ارزان‌ترین قیمت مسکن ملی را دارد، گفت: برای ساخت هر واحد ۸۴۵ میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۴۲۰۳۹۶

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: ابوالفضل هاشمی ،مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در بازدید خبرنگاران از پروژه «اقدام ملی مسکن» با بیان اینکه حدود ۱۰۰۰ واحد مسکونی در هفته دولت در استان قزوین آماده افتتاح هست، اظهار کرد: برای ساخت هر واحد ۸۴۵ میلیون تومان هزینه شده که حدود ۳۹۰ میلیون تومان آن تسهیلات و مابقی مبلغ آورده متقاضی است. وی افزود: برای ساخت هر متر به طور تقریبی ۵۰ میلیون تومان هزینه شده و در صورت وجود مابه‌التفاوت تلاش می‌کنیم به متقاضیان وام پرداخت شود تا هرچه سریع‌تر افراد منزل خود را دریافت کنند. مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: اگر فردی امروز آمادگی پرداخت این مابه‌التفاوت را داشته و آن را واریز کند ظرف دو روز واحد را تحویل خواهد گرفت. وی با بیان اینکه متراژ هر واحد تقریباً ۱۰۵ متر است، تاکید کرد: انشعاباتی همچون آب در زمان تحویل به فرد تحویل داده خواهد شد. هاشمی با بیان اینکه تحویل واحدها زمانی اتفاق خواهد افتاد که آورده هر متقاضی کاملاً واریز شده باشد اضافه کرد: قزوین در طرح جهش ملی باید ۲۳ هزار واحد منزل مسکونی ساخته و تحویل دهد. وی با بیان اینکه علت تعلل در ساخت برخی واحدها عدم واریز کامل آورده متقاضیان است خاطرنشان کرد: اگر مردم آورده خود را به موقع واریز کنند واحدها به موقع آماده و تحویل خواهد داده شد. مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان با بیان اینکه قزوین جزو استان‌هایی است که ارزان‌ترین قیمت مسکن ملی را دارد، یادآور شد: پیشرفت پروژه‌های مسکن در دولت سیزدهم سرعت بسیار خوبی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها