مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تکنولوژی هشت سایت تلفن همراه در نقاط جاده‌ای و روستاهای محور اربعین در استان ارتقا داده شد.
کد خبر: ۱۴۱۹۵۷۶
نویسنده سید دارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، آزاد حکمت صبح امروزچهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت ارائه خدمات ارتباطی به زائران امام حسین (ع) اظهار کرد: این مجموعه با تقویت و توسعه شبکه فیبرنوری برای ارائه خدمات ارتباطی تلفن ثابت، دیتا و همراه در مسیرهای تردد زائران منتهی به پایانه مرزی در شهرستان مریوان، عملیات و پروژه‌های قابل توجه‌ای اجرا کرده است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه اول در روستاهای تپه خروسه، بزان، تودار ملا، صوفیان، بهرام آباد، اسلام دشت، شن و ماسه، سه راهی بیجار به ۴G از اقداماتی است که در محورهای مواصلاتی اربعین در استان صورت گرفته است.

حکمت درادامه یادآور شد: این اقدام امکان بهره‌مندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اول با کیفیت بالاتر و پایداری ارتباط را در محدوده مرز باشماق و محورهای مواصلاتی استان به اربعین را بیش از پیش فراهم کرده است.

وی همچنین از عملیات نصب و راه‌اندازی پرتابل همراه اول مخابرات در محدوده مرز باشماق خبر داد و افزود: این عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و به پایان رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه این سایت در مجاورت سالن ترانزیت باشماق استقرار یافته بیان داشت: نصب و راه‌اندازی پرتابل همراه اول مخابرات ،پوشش و تقویت سرویس‌های تلفن همراه را در محدوده مرز باشماق به دنبال دارد.

حکمت درپایان خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار لازم، تکنولوژی، زیرسا خت و تجهیزات سایت‌های اعلام شده ارتقا یافته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها