فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت:از رسانه ها و خبرنگاران به عنوان همکاران وفادار مرزبانی ياد کرد و گفت: ما خود را جداي از خبرنگاران عزیز نمي‌دانيم، ممکن است ماموريت‌هاي ما متفاوت باشد اما مرزبانی و رسانه در به وجودآوردن احساس امنيت نقطه مشترک دارند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت:از رسانه ها و خبرنگاران به عنوان همکاران وفادار مرزبانی ياد کرد و گفت: ما خود را جداي از خبرنگاران عزیز نمي‌دانيم، ممکن است ماموريت‌هاي ما متفاوت باشد اما مرزبانی و رسانه در به وجودآوردن احساس امنيت نقطه مشترک دارند.
کد خبر: ۱۴۱۹۳۲۲
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت:از رسانه ها و خبرنگاران به عنوان همکاران وفادار مرزبانی ياد کرد و گفت: ما خود را جداي از خبرنگاران عزیز نمي‌دانيم، ممکن است ماموريت‌هاي ما متفاوت باشد اما مرزبانی و رسانه در به وجودآوردن احساس امنيت نقطه مشترک دارند. سرتیپ دوم "بهادر اسماعیلی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ای استان، روز خبرنگار را روز حق گویی و پاسداشت صاحبان قلم دانست. وی گفت: خبرنگار آن کسی است که آزادانه و بدون بيم و هراس از دشواري‌هاي اين راه بي‌پايان، همواره در مقابل اين وظيفه خطير و عظيم بدون کوچکترين چشم داشتي به ايفاي رسالت مقدس خويش پرداخته‌اند. "اسماعیلی" با اشاره به ياد و خاطره شهداي گرانقدر خبرنگار ، منش این شهدای عزیز را الگوي عملي براي تمامي خبرنگاران دانست و تاکيد کرد: از ابتداي دفاع مقدس اصحاب رسانه در کنار مردم بودند و اين مسير بايد تا دست يابي به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامي همواره ادامه يابد. سردار "اسماعیلی" تصريح کرد: صدا و سيما و خبرنگاران و اصحاب رسانه در سطح استان هرمزگان مي توانند با اطلاع رساني مناسب به مرزنشینان و ساحل نشینان، در برقراری امنیت نوار مرزی استان، نقشی تاثیر گذار داشته باشند. اسماعیلی" با بیان این مطلب اذعان داشت: امروز بر همگان واضح و مبرهن است دست يابي به توسعه اقتصادي، سياسي، بالندگي، رشد و عدالت در هر منطقه بویژه مناطق توریستی و اقتصادی در سايه امنيت محقق مي شود و در این بین احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است که نقش رسانه ها در ایجاد حس امنیت، بسیار مهم است. فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری و دقت نظر در حوزه اطلاع رساني از طريق ظرفیت رسانه ای، دفاع از حقوق مردم و قانون، تشريح رويکرد جامعه محوري مرزبانی و دفاع از ارزش هاي ماندگار اسلامي مد نظر گيرد. سردار "اسماعیلی" اضافه کرد: رسانه ها مي توانند با آموزش بايدها و نبايدهاي اجتماعي و مشارکت فعال خود در حوزه اقناع گري اجتماعي مرزبانی را ياري رسانند و ما بايد از اين خدمت در زمينه ارائه آموزش هاي همگاني به جوامع هدف بهره برداري کنيم. گفتنی است، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پايان ضمن تقدیر از تعامل و همراهی اصحاب رسانه به جهت خدمات ارزنده رسانه ای در حوزه اخبار مرزی، با اهداء لوح یابود برای آنان آرزوی سلامتی و امنیت روز افزون در پرتو الطاف خداوند منان نمود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها