محمد پیری شهردار محمدیه : ارتقاء کیفیت زندگی مردم شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است و فعالیت‌ها در راستای این امر دنبال می‌شود.
محمد پیری شهردار محمدیه : ارتقاء کیفیت زندگی مردم شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است و فعالیت‌ها در راستای این امر دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۵۹
مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: محمد پیری در بازدید از پروژه‌های شهر محمدیه و مهرگان و نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته خبرنگار در سالن جلسات شهرداری محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: تمام وظایف مدیریت شهری را در حد توان خود در مهرگان انجام می‌دهیم و اگر مشکلاتی وجود دارد مربوط به کم‌کاری در سایر بخش‌ها است. وی افزود: هرچند مهرگان از محمدیه تفکیک شده اما با این وجود ارائه خدمات در این ناحیه شهری را متوقف نکرده و برای آن پروژه تعریف کرده‌‌ایم. شهردار محمدیه با اشاره به توسعه‌های صورت گرفته در سطح شهر ابراز کرد: جاده قدیم و اتوبان و خط راه‌آهن از جمله کانون توسعه محسوب می‌شود که این ظرفیت‌ها در محمدیه وجود دارد اما استفاده‌ای از این ظرفیت نمی‌شود. پیری گفت: به دنبال توسعه ایستگاه راه‌آهن محمدیه و حضور مسافر در آن هستیم و از ظرفیت اتوبان در این راستا استفاده می‌کنیم. شهردار محمدیه گفت: به دنبال توسعه ایستگاه راه‌آهن محمدیه و حضور مسافر در آن هستیم و از ظرفیت اتوبان در این راستا استفاده می‌کنیم. روشن رئیس شورای شهر محمدیه: جابه‌‌جایی مسافران از قزوین به محمدیه و بالعکس به صورت رایگان توسط ناوگان اتوبوسرانی، از تصمیمات مدیریت شهری بود و نخستین شهر کشور هستیم که این طرح در آن اجرا شد. به مناسبت روز خبرنگار به ابتکار شهرداری محمدیه تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه های گروهی ضمن بازدید از چند طرح عمرانی با نحوه خدمت رسانی در این شهر بیشتر آشنا شدند. محمد روشن در این نشست اظهارداشت: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای تجلیل از خدمات ارزنده فعالان رسانه است و امیدواریم با گرامیداشت این روز بتوانیم قدردان خدمات شما باشیم. وی افزود: خبرنگاران در اطلاع رسانی، روشنگری و آگاهی بخشی، شناسایی و انعکاس مشکلات به مدیران و کمک در تسریع حل آنها نیز نقش مهمی دارند و ما هم باید از این ظرفیت برای خدمت رسانی بهتر استفاده کنیم. روشن در ادامه با ارائه گزارش کوتاهی از مهمترین اقدامات شورا و شهرداری در مسیر خدمت رسانی در شهر محمدیه اظهارداشت: باور داریم بهترین قضاوت و داوری از عملکرد شورا و شهرداری پس از مردم می تواند از سوی خبرنگاران منصف صورت گیرد لذا در بازدید میدانی از طرح های عمرانی انتظار داریم نقاط ضعف و قوت و نواقص و دستاوردها به صورت واقعی مشخص شده و به اعضای شورا منتقل شود. روشن بیان کرد: مهمترین اولویت و دغدغه اعضای شورای کنونی، شناسایی مشکلات و چالش ها، رسیدگی به آنها و جلب رضایت مردم است و در کنار آن تکمیل طرح های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفت و با این رویکرد توانستیم برخی پروژه ها که بیش از یک دهه متوقف شده بود را وارد فاز اجرایی کنیم. وی گفت: ایجاد درآمد پایدار از دیگر اولویت ها و رویکردهای اعضای شورای شهر و شهردار بود که با ارائه لایحه از سوی شهرداری با تعریف طرح های جدیدی مانند پارکینگ خودروهای سنگین، سرمایه گذاری در راه اندازی فروشگاه هایپر و تالار پذیرایی بخشی از این هدف محقق شده است. روشن بیان کرد: ایجاد پارک شهر، ایستگاه سی ان جی، مجتمع نگار و فروشگاههای بزرگ بهترین فرصت برای ایجاد درآمد پایدار و تامین اعتبار طرح های مهم است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها