جزئیات عملیات در اصفهان برای دستگیری قاتل خطرناک

قاتل خونسرد در تور نوپو

عاملان جنایت هولناک ایذه و قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب قبل از اجرای نقشه سرقت مسلحانه در یکی از شهرهای استان اصفهان در عملیات ویژه پلیس نوپو شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۱۸۸۴۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ۲۲اردیبهشت امسال مردم در حال خرید و تردد روزانه در خیابان سلمان فارسی ایذه بودند که شنیدن صدای شلیک گلوله آرامش خیابان را به هیاهو و جنایتی هولناک تبدیل کرد. با حضور ماموران پلیس در کافه معروف ایذه آنها با جسد غرق در خون مرد جوانی روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده و مشخص بود غافلگیر شده و فرصت هیچ واکنشی نداشته است. با تحقیق از افراد حاضر در کافه مشخص شد مقتول اکبر لیمو‌چی، مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب است که با شلیک چند گلوله به قتل رسیده است. همچنین چند دوست آقای مدیر مسئول که همراه او بودند بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند اما از این مهلکه جان سالم به در بردند. 

یکی از شاهدان ماجرا به پلیس گفت: مرد جوانی سوار خودروی ال۹۰سفید رنگ مقابل کافه توقف کرد. چند دقیقه بعد از خودرو پیاده و وارد کافه شد. این قاتل که فردی خونسرد بود بعد از هدف قرار دادن لیموچی و شلیک چند تیر دیگر سوار خودرو‌یش شد و از محل جنایت فرار کرد. 

با به دست آمدن سرنخ‌هایی از محل قتل، تیم جنایی تحقیقات خود را آغاز کرد. با شناسایی هویت قاتل مشخص شد او با مدیر مسئول روزنامه مشکل شخصی داشته و به همین دلیل مرتکب جنایت شده است.

در حالی که هیچ ردی از قاتل مدیرمسئول روزنامه توسعه جنوب در استان خوزستان نبود، کارآگاهان پلیس چند روز قبل موفق شدند رد پای عامل اصلی جنایت را در استان اصفهان شناسایی کنند. تحقیقات اولیه نشان می‌داد قاتل پس از جنایت همراه یکی از دوستانش به اصفهان فرار کرده و مخفیانه در این استان مشغول زندگی است. 

سرانجام با شناسایی مخفیگاه متهم و همدستش و با توجه به این‌که آنها مسلح بوده و در منطقه مسکونی احتمال درگیری و تیراندازی وجود داشت، تیم نوپو یگان ویژه اصفهان مسئول دستگیری متهمان شد. 

سردار رضا نصیری، فرمانده یگان ویژه استان اصفهان با اشاره به دستگیری متهمان در یک عملیات غافلگیرانه، گفت: تیم ویژه نوپو بعد از کار اطلاعاتی کارآگاهان جنایی با هماهنگی مقام قضایی عملیات دستگیری متهمان خطرناک را آغاز کرد و بدون شلیک یک گلوله و با غافلگیر کردن متهمان دو مرد جوان دستگیر شدند. 

وی افزود: دو متهم دستگیر شده به قتل اکبر لیمو‌چی مدیرمسئول روزنامه در ایذه خوزستان اعتراف کردند و عامل اصلی جنایت انگیزه‌اش را اختلافات شخصی عنوان کرد. متهمان در بازجویی‌های تخصصی اعتراف کردند نقشه سرقت مسلحانه‌ای را در یکی از شهرهای استان طراحی کرده بودند و اگر دستگیر نمی‌شدند، تا چند روز آینده نقشه خود را عملی می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها