مدیرکل فرودگاه‌ استان خراسان‌رضوی از تسهیل تردد هوایی زائران خارجی از مبداء کشورهای عمان، عراق و کویت به مقصد مشهدمقدس از طریق توسعه شبکه پروازهای فرودگاه‌ بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خبر داد.
مدیرکل فرودگاه‌ استان خراسان‌رضوی از تسهیل تردد هوایی زائران خارجی از مبداء کشورهای عمان، عراق و کویت به مقصد مشهدمقدس از طریق توسعه شبکه پروازهای فرودگاه‌ بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۶۸۲۳
خراسان رضوی - جام جم آنلاین -محمود امانی‌بنی با تاکید بر رویکرد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در راستای توسعه گردشگری زیارت و جذب زائران و گردشگران خارجی، اظهار داشت: با توجه رویکرد دولت در زمینه توسعه روابط و گسترش مناسبات اقتصادی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه به‌‌ویژه کویت، عمان و عراق و نیز وجود با برکت حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در مشهد، در 3 ماهه نخست امسال شاهد استقبال بیش از پیش زائران و گردشگران خارجی برای سفر به این شهر مقدس بودیم. مدیرکل فرودگاه‌های استان‌ خراسان‌رضوی با تاکید براینکه فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد یکی از دروازه‌های اصلی ورود زائران و گردشگران خارجی به مشهدمقدس است، افزود: در همین راستا فرودگاه مشهد به‌‌منظور توسعه گردشگری و تسهیل تردد زائران خارجی به این مقصد زیارتی، اقدام به توسعه شبکه پروازهای بین‌المللی کرده است. امانی‌بنی از برقراري پرواز مشهد به بغداد شرکت هواپیمایی سپهران به‌منظور تسهیل تردد زائران عراقی خبر داد و با اشاره به آخرین آمار پروازهای کویت، مسقط، نجف و بغداد از مبداء فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، گفت: در راستای توسعه گردشگری زیارت، در حال حاضر به‌صورت هفتگی 24 پرواز به‌مقصد کویت، 4 پرواز به‌مقصد مسقط، 54 به‌مقصد نجف و 19 پرواز به‌مقصد بغداد انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان‌ خراسان‌رضوی با‌ اینکه فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد درحال حاضر به‌عنوان یکی از مجهزترین فرودگاه‌های کشور، زیرساخت‌های لازم را برای افزایش پروازها در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 شرکت هواپیمایی به 28 مقصد داخلی و 22 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی، به 17 مقصد خارجی از فرودگاه مشهد پرواز دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها