تله کاسبان کنکور
‌درآمد میلیاردی به بهانه فروش سؤالات ‌و تجهیزات تقلب در آزمون سراسری

تله کاسبان کنکور

دو رمال که با شگردهای عجیب در استان فارس از افراد ساده‌لوح کلاهبرداری می‌کردند، در دام پلیس گرفتار شدند.
دو رمال که با شگردهای عجیب در استان فارس از افراد ساده‌لوح کلاهبرداری می‌کردند، در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۳۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اولین کلاهبردار در شهرستان داراب به بهانه قبول در کنکور یک داوطلب آزمون سراسری از او کلاهبرداری کرد. رئیس پلیس داراب در این باره گفته است: چندی قبل فردی با مراجعه به ماموران عنوان کرد؛ فرزندش برای قبول شدن در رشته پزشکی کنکور با شخصی رمال و دعانویس در فضای مجازی آشنا شده است. بعد هم مبلغ دو میلیارد ریال برای وی واریز کرده تا طلسم قبولی در کنکور را برایش بنویسد. پس از چند روز به موضوع شک کرده و متوجه کلاهبرداری شده است. پس از این شکایت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: متهم در استان بوشهر شناسایی و مبلغ کلاهبرداری شده به شاکی برگشت داده شد. پرونده برای اقدامات قضایی و دستگیری متهم به استان بوشهر ارسال شد. همچنین رمال شیاد که با نسخه‌های دروغین برای آشتی دادن یک زوج، از زن جوان کلاهبرداری کرده بود، در شهرستان فسای استان فارس بازداشت شد.
سرهنگ محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی شهرستان فسا دراین باره گفت‌: با شکایت زنی جوان مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از وی تحت عنوان رمال، تحقیقات پلیسی آغاز شد‌. در جریان تحقیقات از او معلوم شد که وی به‌دلیل اختلاف با همسر‌ش و با پیشنهاد دوستش، از طریق تلگرام موضوع را با رمالی مطرح و مبلغ ۶۵‌میلیون ریال به حساب وی واریز کرده است. پس از واریز وجه به حساب رمال، وی ارتباط شاکی با خودش را مسدود کرده است. رمال فراری از سوی پلیس فتا بازداشت شد. در تحقیقات تکمیلی مشخص شد دوست شاکی، همدست رمال بوده و او زمینه این کلاهبرداری را فراهم کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها