تنور داغ تلویزیون در فصل گرما
رسانه‌ملی در آستانه فصل تابستان برنامه و سریال‌های پرهیجان و جذابی را روانه آنتن می‌کند

تنور داغ تلویزیون در فصل گرما

تاکنون هشت قسمت از سریال «سوران»، تازه‌ترین محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.
تاکنون هشت قسمت از سریال «سوران»، تازه‌ترین محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده روی آنتن شبکه یک سیما رفته است.
کد خبر: ۱۴۱۴۷۷۲

این اثر در سنت‌شکنی آشکاری این‌بار بدون توسل به ستاره‌ها و سرمایه‌گذاری روی جذابیت آنان از چهره‌های گمنام یا کمترشناخته‌شده بهره برده است که در مسیر ستاره‌شدن گام برمی‌دارند؛ آسو پاشاپور یکی از این بازیگران است که کاراکتر «شیلان» را ایفا می‌کند. این هنرمند در گفت‌وگو با ایرنا در پاسخ به این سؤال که شما بازیگری را از تئاتر آغاز کردید.
شروع بازیگری با تئاتر چه تفاوتی با بازی در حوزه‌های دیگر ازجمله سینما و تلویزیون دارد، می‌گوید: تئاتر همیشه برای من فضای سیال‌تری دارد و همه چیز، در یک آن در جریان است اما تجربه جلوی دوربین مرا وارد دنیای دیگری می‌کند که مشابه نیست بنابراین هرکدام حس متفاوتی را در من ایجاد می‌کند.
وی درباره این‌که قبل از بازی در سریال سوران، با سروش محمدزاده آشنایی داشتید؟ همکاری با ایشان برای شما چه تجربه‌ای را رقم زد؟ توضیح می‌دهد: خیر، آشنایی نداشتم. سروش محمدزاده انسان بسیار شریف و صبوری ا‌ست. جدا از آن در بحث کارگردانی بسیار به بازیگر فضا می‌دهد و موقعیت امنی را برای بروز احساسات بازیگر ایجاد می‌کند.
این هنرمند بیان می‌کند: سوران سومین تجربه تلویزیونی من محسوب می‌شود و تعریف من از عطف چیز دیگری ا‌ست اما این سریال برای من بهترین شروعی بود که می‌توانستم داشته باشم و یکی از مهم‌ترین نقاط عطف زندگی شخصی من است نه کاری. همچنین من از ابتدا برای نقش شیلان انتخاب شده بودم و از همان ابتدا می‌دانستم مسیری طولانی خواهم داشت چراکه این کاراکتر بسیار با من فرق داشت و به نظرم باید از نظر حسی به درجه‌ای برسم که همه کنش‌های حسی را درک و بازی کنم.
پاشاپور درباره این‌که اگر بخواهید شیلان را در یکی دو جمله تعریف کنید، چه می‌گویید، عنوان می‌کند: دختر عاشق‌پیشه و فداکاری که با وجود دل‌شکستگی همچنان به‌دلیل وجود عزیزانش صبوری می‌کند و با قدرت جلو می‌رود؛ درست مثل همه زنان ایران. خوشبختانه دریافتی که از بازخورد مخاطبان تا الان داشتم این بود که شیلان را دوست داشتند و توانستند با آن ارتباط برقرار کنند.
وی درباره این‌که شیلان دختری است که در کردستان زندگی می‌کند. آیا شما با گویش کردی آشنایی داشتید، بیان می‌کند: کردی زبان مادری من است و چالشی برای لهجه و یادگیری زبان نداشتم. همچنین به نظر من سروش محمدزاده با شناختی که از کردستان و مردمانش دارد، توانسته است این داستان را به‌خوبی تصویر کند، به گونه‌ای که همه مردم قدرت درک آن را داشته باشند.
پاشاپور درباره همکاری با مهدی نصرتی بیان می‌کند: همکاری با مهدی نصرتی لذتبخش و جالب بود و می‌توانم درباره ایشان بگویم که بسیار بازیگر باحوصله و جزئی‌نگری است. همچنین برای درک حس شیلان و سوران در تمرین‌ها بسیار به من کمک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها