فصل جدید پویانمایی‌های دیدنی
۳۰۰۰دقیقه انیمیشن جذاب برای کودکان با شروع تابستان روانه آنتن می‌شوند

فصل جدید پویانمایی‌های دیدنی

مدیر گروه انیمیشن «شکرستان» اعلام کرد: شخصیت‌های جدیدی در راه هستند که بعد از نهایی‌شدن متن سری جدید، تعدادشان مشخص می‌شود. او همچنین خبر داد: سری دهم این انیمیشن قدیمی تا سه ماه آینده تولید خواهد شد.
مدیر گروه انیمیشن «شکرستان» اعلام کرد: شخصیت‌های جدیدی در راه هستند که بعد از نهایی‌شدن متن سری جدید، تعدادشان مشخص می‌شود. او همچنین خبر داد: سری دهم این انیمیشن قدیمی تا سه ماه آینده تولید خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۴۵۴

حسین محمودی، مدیر گروه شکرستان در گفت‌وگویی درباره روند تولید سری جدید این انیمیشن که اکنون در مرحله نگارش است، استفاده از موضوعات روز و شخصیت‌هایی که قرار است به شکرستان بیایند توضیحاتی را ارائه کرد.
او ابتدا اعلام کرد: معمولا روند تولید انیمیشن مراحل خاصی دارد. بعد از مرحله سیناپس وارد بخش نگارش فیلمنامه و سپس مرحله تولید می‌شویم که ما هنوز کماکان مشغول تولید «شکرستان ۹» هستیم و سری دهم اکنون در مرحله نگارش است. در سری نهم به موضوعاتی چون شعار سال، مهار تورم، رشد تولید و... پرداخته شده و مسائلی چون حفظ محیط‌زیست، حیوان‌آزاری، نگهداری حیوانات در خانه، بحث جمعیت و هوش مصنوعی برای سری جدید آماده نمایش شده است.محمودی گفت: نگارش سری جدید «شکرستان» تا اواخر سال به پایان می‌رسد ولی این‌طور نیست که ما ۵۲ قسمت را تمام کرده و بعد تولید را شروع کنیم. همین که ۱۳ قسمت نگارشش به پایان رسید تولیدش را شروع خواهیم کرد که همزمان با نگارش تولید نیز انجام شود. در کل یک بازه زمانی برای فیلمنامه‌مان که در ۵۲ قسمت طراحی شده در نظر گرفتیم که حدود یک سال زمان می‌برد اما امکان داردتا سه، چهار ماه آینده تولید را آغاز کنیم.
مدیر گروه شکرستان سپس در پاسخ به این که فکر می‌کنید شکرستان جدید همچنان بتواند با حفظ جذابیت مخاطبانش را حفظ کند خاطرنشان کرد: اگر بگوییم شکرستان یک انیمیشن قدیمی و پرمخاطب است، بیراه نگفته‌ایم چون واقعا مخاطبان این انیمیشن را دوست دارند؛ ضمن این که شکرستان مخاطبان جوان، نوجوان و حتی کودکان را در برمی‌گیرد و تا به الان موضوعات مختلفی را در خود داشته که از همه مهم‌تر همین به‌روزبودن موضوعات انیمیشن است که در قالب قصه‌های جامعه به آنها پرداخته شده و به نظرم همین باعث جذابیت این انیمیشن بعد از سال‌ها شده است.
محمودی همچنین درباره ورود شخصیت‌های جدید به سری جدید شکرستان توضیح داد: در سری نهم که اکنون مشغول تولید آن هستیم شخصیت‌ها همان شخصیت‌ها هستند ولی به برخی بیشتر از قبل پرداخته شد و پررنگ شدند و یکسری شخصیت‌ها هم داشتیم که کمتر به آنها پرداخته شده که بنا داریم در سری جدید به این شخصیت‌ها پر و بال بیشتری بدهیم و برایشان قصه تعریف کنیم.مدیر گروه شکرستان در پایان گفت: در سری جدید بر اساس قصه پیش می‌رویم و قطعا شخصیت‌ هایی اضافه خواهیم کرد ولی ابتدا باید قصه پیش برود و نوشته شود و بعد از نهایی‌شدن متن، تعداد شخصیت‌ها معلوم می‌شود اما قطعا شخصیت‌هایی را اضافه خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها