دکتر ملک محمد نجفی در گفت وگو با جام جم آنلاین:

تدوین دقیق استراتژی ها پیش شرط مدیریت فرهنگی صحیح است 

دکتر ملک محمد نجفی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

زمان سنجی عاملی اساسی در مدیریت فرهنگی محسوب می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: زمان سنجی در مدیریت فرهنگی کشور یک الزام محسوب می شود و مغایرتی با نگاه بلندمدت در اجرای طرح های فرهنگی ندارد.
کد خبر: ۱۴۱۴۱۴۱

دکتر ملک محمد نجفی در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت : قطعا اقتضائات، ابزارها، مولفه ها و هدفگذاری هایی که در حوزه مدیریت فرهنگی کشور صورت می گیرد با حوزه های دیگر تفاوتهایی دارد. شاید در ابتدا تصور شود در عرصه مدیریت فرهنگی متغیری به نام زمان سنجی اصالتی ندارد اما این تصور نادرست است.اگرچه به طور طبیعی رویکرد و نگاه کلان و بلندمدت در عرصه مدیریت فرهنگی نسبت به نگاه پروژه ای و کوتاه مدت غالب است اما این به معنای کنارگذاشتن زمان سنجی و عدم تعیین بازه های زمانی معین برای انجام بسیاری از اقدامات نیست.

دکتر نجفی افزود: در عرصه مدیریت فرهنگی، زمان سنجی عاملی موثر برای سنجش کیفیت کار مدیران و کارکنان و ارتقای آنها می باشد. اگر زمان بندی و زمان سنجی را از مدیریت فرهنگی کشور حذف کنیم و صرفا بر روی رویکرد کیفی و نه کمی در این حوزه متمرکز شویم، شاهد شکل گیری منظومه ای ناقض در این عرصه خواهیم بود. بنابراین، با وجود اصالت نگاه کلان و کیفی در عرصه فرهنگ، نگاه کمی و زمانی در این عرصه اهمیت خاص خود را همچنان داراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها