معاون معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار داشت: بوروکراسی پیچیده اداری یا دیگر موانع احتمالی در عرصه مدیریت اداری، نباید به مانعی در تحقق اهداف کلان یا کوتاه مدت مدیریت فرهنگی کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۱۴۰۵۲۵۵

دکتر ملک محمد نجفی در گفت و گو با جام جم تصریح کرد: در یک ساختار مدیریتی و اداری مطلوب، نقش ها و مسئولیت ها متناسب با خروجی کار تعریف می شود.در عرصه مدیریت فرهنگی این حساسیت قطعا بیشتر خواهد بود زیرا ماهیت فعالیت های فرهنگی حساس و ثمر بخش است. قطعا در این معادله نباید بایسته ها و الزامات اداری تبدیل به موانعی در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده شود. ما معتقدیم که ملزومات و مولفه های سازمانی باید در خدمت اهداف مجموعه قرار گیرد، نه اینکه به مثابه عوامل بازدارنده در برابر آن تعریف شود.

این استاد دانشگاه افزود: در عرصه مدیریت فرهنگی، تاثیرگذاری و سرعت دو اصل مهمی هستند که باید همواره مدنظر قرار گیرد و هیچ یک از این دو نباید فدای دیگری شود. در چنین شرایطی متوجه پیچیدگی های عرصه مدیریت فرهنگی کشور می شویم.این پیچیدگی در حوزه بین المللی و برون مرزی که پای محیط و عوامل انسانی و غیربومی بیشتر به میان می آید، جدی تر می شود.غدغه و تلاش ما در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حفظ همزمان بایسته های مدیریتی و چابکی و سرعت تحقق اهداف سازمانی می باشد که تا حدود زیادی به آن دست پیدا کرده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها