فرمانده مرزبانی استان بوشهر اعلام کرد؛

توقیف یک فروند لنج مسافری

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد؛

کشف محموله بزرگ کالای قاچاق در بندر ریگ

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با ۹۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ خبر داد
کد خبر: ۱۴۱۱۹۸۳

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر/سرهنگ ستاد "یدالله شرفی" فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: دريابانان پايگاه درياباني گناوه با اشراف اطلاعاتي از اقدام قاچاقچيان مبني بر حمل کالاي قاچاق در يک شناور و احتمال تخليه غير مجاز، بلافاصله بررسي ويژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامي به موقع موفق به توقيف شناور در بندر ریگ شدند.
وي افزود: مأموران در بررسي شناور توقيفي، ۱۵۰۰ ثوب پوشاک، ۲۰۰ طاقه به متراژ ۱۰ هزار متر پارچه، ۱۵۵۰ عدد لوازم یدکی خودرو، ۲۴۰۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۵۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل و صدها قلم کالاي قاچاق خارج از مانيفست و مازاد بر سهميه ملواني کشف شد.
وي ضمن توقيف شناور تجاري و دستگيري ۲ نفر متهم، ارزش ريالي کالاي کشف شده را ۹۵ ميليارد و ۶۴۰ میلیون ريال عنوان کرد که بهمراه پرونده متشکله تحويل مقامات قضايي گرديدند.
وي در ادامه با اشاره به اينکه مرزهاي اين شهرستان توسط مرزباناني نگهداري و نگهباني مي‌شود، افزود: مرزبانان استان بوشهر شبانه روز با دقت و هوشياري کامل تمام نوار مرزي را زير نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالاي قاچاق حساس بوده و با افراد خاطي به طور جد برخورد مي‌کنند.

 

جام جم آنلاین-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها