مدیر بیمه آرمان در استان کرمان گفت:رشد 260درصدی شعبه این بیمه نسبت به دوره مشابه نشان دهنده پتانسیل بسیار عالی شبکه فروش و بازار موجود درکرمان می باشد.
کد خبر: ۱۴۱۱۸۱۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مرتضی وحدتی،با بیان اینکه بیمه آرمان یکی از شرکت های موفق بیمه کشور می باشدمی افزاید:به طور کلی رشد و توسعه شرکت های بیمه گر بیش از هر کسب‌وکار دیگری به رشد و افزایش مداوم تعداد مشتریان خود متکی است.شاید ما درمدت یک سال اخیر از بعضی ازصنایع خرید نداشته باشیم،اما به جرات اعلام می نمايم تقریباً هر ایرانی یک مشتری بالقوه برای خرید بیمه است؛چون اکثر آن‌ها حداقل از یکی از انواع بیمه (بیمه عمر،بیمه خودرو،بیمه درمان و…) استفاده می‌کنند.

وی گفت:شعبه کرمان بیمه آرمان با اتکا به توانمندی نمایندگان و همکاران شعبه درسال گذشته رتبه برتر کشوری در فروش بیمه های عمر را از آن خود نموده است که نشان از فرهنگ بالا مردم دیار کریمان درخصوص محصولات بیمه ای و اهمیت افراد به خانواده درخرید بیمه های زندگی می باشد.

وحدتی،تصریح کرد:شرکت بیمه آرمان دراستان کرمان بزرگترین هتل ها و مجموعه ای گردشگربی و تفریحی از جمله بزرگترین هتل خشتی بنام کاروانیکا که در قلب بازار بزرگ کرمان و همچنین بزرگترین هتل بین المللی پارس زیگورات با کلیه مجموعه فروشگاهی در شهر زیبای سیرجان در کنار مطرح ترین منطقه غنی سنگ اهن کشور را  نیز تحت پوشش خود قرارداده است .

وی با بیان اینکه کرمان پهناورترین استان می باشدو برنامه شعبه کرمان اشتغالزایی وکسب درامد افراد جوان درسراسر استان می باشد،افزود:جذب افراد علاقمند به صنعت بیمه و اعطا کد نمایندگی و برگزاری کلاس های مجازی و رایگان به علاقمندان صنعت بیمه درجهت  ارتقاء سطح علمی،کار افرینی و ایجاد شغل و افزایش درامد  از جمله فعالیت های بیمه آرمان در کرمان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها