احمدعلیرمضانی،مدیرکل صداو سیمای مرکز کرمان در جمع اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به اهمیت فریضه مهم امربه معروف و نهی از منکردر ایات و روایات و همچنین فلسفه پیام عاشورا افزود:همه برنامه‌های صداو سیما حتی برنامه های طنز و پیام‌های کوتاه بر محور امربه معروف هستندو در دوره تحول رسانه نیز نگاه ما قرار گاهی و تعامل و همکاری با مجمع های مردم نهاد است.
کد خبر: ۱۴۱۱۵۱۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیر کل مرکز کرمان از برنامه‌های مختلف درصدا،سیما،خبر و فضای مجازی با موضوع مطالبه گری مردم گفت و افزود:از ابتدای سال جاری ۵ هزارو ۷۰۹ دقیقه برنامه با موضوع حجاب و عفاف در معاونت های چهارگانه صدا،سیما،خبر و فضای مجازی تولید وپخش شده است.

وی ازمرکز افکار سنجی صداو سیما بعنوان معتبرترین مراکز افکار سنجی کشوریادکردو خطاب به حاضرین گفت:صدا و سیمای مرکز کرمان با روی باز پذیرای ایده‌ها ی نو و خلاق جهت ساخت برنامه هست و حتی اگر برنامه‌ای توسط شما ساخته شود بعد از بررسی و نظارت پخش خواهیم کرد.

محمدحسین مؤیدی،مسئول مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان کرمان نیز در جلسه هم اندیشی اعضای این مجمع با مدیر کل و شورای معاونین حوزه پیام صدا و سیمای مرکز کرمان گزارشی از نحوه شکل گیری مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در کشور و استان کرمان بیان کرد.

ملکی،مسئول حوزه رسانه مجمع نیزبه راهکار‌ها و دغدغه‌های شورای مرکزی مجمع اشاره کردو گفت:هدف این مجمع همگانی کردن فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه  و مطالبه گری می باشد .

درادامه این جلسه پس از بیان نقطه نظرات اعضای مجمع،چالش‌ها و راهکار‌های این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها