مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه):

مسیر توسعه اقتصادی كشور از تحول بنیادین در ساختارهای اقتصادی می‌گذرد

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جذب سرمایه گذار در بافت های تاریخی اصفهان با ارائه بسته های تشویقی در برنامه های کاری ویژه شورای شهر و شهرداری است.
کد خبر: ۱۴۱۱۳۹۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ رسول میرباقری با بیان اینکه بافت تاریخی شهر اصفهان ظرفیت بالقوه ای است که باید از آن در راستای رونق گردشگری شهر بهره برد گفت: برای حفظ و تسهیل گری خدمات در بافت تاریخی، امسال اداره ویژه بافت تاریخی در معاونت شهرسازی شهرداری ایجاد شد.

رسول میرباقری افزود: مشوق‌هایی برای شهروندان درنظر گرفته شده تا به صورت انفرادی و جمعی از طرح‌های احیای بافت فرسوده ویژه تر در بافت های تاریخی از جمله اعطای ۷۰ درصد تخفیف تراکم، ایجاد طبقه مازاد و وام استفاده کنند.

وی ادامه داد: گستردگی بافت تاریخی اصفهان زیاد و پیوستگی آن کم است و دراین مناطق کارشناس ویژه ای مستقر می‌شود تا پاسخگوی مسائل شهروندان باشد.

میرباقری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از منطقه ۳ شهرداری اصفهان بافت تاریخی است،گفت: این منطقه بیشترین سرمایه‌های تاریخی شهر اصفهان را در اختیار دارد که ویژه به بافت تاریخی آن در شهرداری منطقه پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه تبصره ۶ لایحه بودجه کل کشور روزنه‌ای برای شهروندانی باز کرده که سال‌ها است در موضوع ماده ۱۰۰ گرفتار شده‌اند، خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار پرونده ماده ۱۰۰ داریم که بعضی از آنها شامل چندین واحد مسکونی است، امروز یک زمان موقت برای رفع مشکل این شهروندان ایجاد شده و در این راستا مواردی که شاکی نداشته باشد از سوی مدیریت شهری حل خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تبصره ۶ لایحه بودجه کل کشور روزنه‌ای برای حل پرونده شهروندان در ماده ۱۰۰ است گفت : حدود ۲۵ هزار پرونده ماده ۱۰۰ داریم که بعضی از آنها شامل چندین واحد مسکونی است و مواردی که شاکی نداشته باشد از سوی مدیریت شهری حل خواهد شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها