به منظور ارائه خدمات فرهنگی و کتابخوانی به زوار اربعین حسینی؛

اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با برپایی دو موکب در مرز چذابه فعالیت می کند

 رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان:

کتابخانه مرکزی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

 رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی خوزستان به دلیل قطعی برق، تا رفع کامل مشکل تعطیل است.
کد خبر: ۱۴۱۱۳۰۱

جام جم آنلاین - خوزستان، محمدرضا شکاری در خصوص تعطیلی کتابخانه مرکزی به دلیل قطعی برق گفت: کتابخانه مرکزی از روز پنجشنبه 11 خرداد با مشکل قطعی برق مواجه شد که پس از اعلام قطعی برق برای مشخص شدن مشکل با استفاده از دستگاه عیب یاب، بامداد دوشنبه نقطه قطع شده مشخص شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مکان مشخص شده با دستگاه عیب یاب، در نیزار فضای سبز بود و برای حفاری و خاکبرداری با ممانعت کارگران فضای سبز مواجه شدیم، با این حساب یک روز دیگر بر تعطیلی کتابخانه افزوده شد.

شکاری بیان کرد: پس از آن با پیگیری بسیار موفق به اخذ مجوز خاکبرداری شدیم و در روز چهارشنبه خاکبرداری انجام و کابل معیوب در روز پنجشنبه 18 خرداد مشخص و تعویض شد.

وی افزود: در روز پنجشنبه به دلیل انجام تست پیش از وصل کردن برق به دکل، موفق به وصل کردن برق کتابخانه نشدیم چراکه در هنگام تست، مشکلاتی مشاهده شد و اتمام کار به تایید کارشناسان نرسید؛ لذا با ولتاژ ضعیف کار امتحان شد که پس از آن صدای انفجار مهیب در اطراف کتابخانه شنیده شد و مشخص شد که در یک نقطه دیگر کابل های برق قطع شده و فرایند عیب یابی و خاکبرداری و حفاری و برش کابل معیوب و تعویض کابل باید مجددا انجام شود.

لذا ضمن تشکر از شکیبایی اعضای کتابخانه مرکزی خوزستان، این کتابخانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و اعضای این کتابخانه با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با سایر کتابخانه های عمومی اهواز، می توانند از سالن های مطالعه و مخزن دیگر کتابخانه ها استفاده نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها