مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پنجمین نشست بررسی طرح های کیفی و بهبود فرآورده ها از ضرورت حضور شرکت های پالایشی در همه­ ی میادین پالایشگاهی فرا سرزمینی خبر داد وگفت: ورود به بازار های جهانی بیش از پیش احساس می­شود چرا که با این اتفاق جایگاه ما در جهان تثبیت خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۰۵۹۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ جلیل سالاری معاون وزیر هدف از تشکیل این کارگروه را تبادل اطلاعات بین شرکت های پالایشی کشور دانست وگفت تعیین تکلیف در امور بودجه ۱۴۰۲ در بخش کیفی سازی فرآورده ها و طرح های زیست محیطی و نیز آشنایی با اقدامات شرکت های پالایشی از دیگر اهداف این طرح خواهد بود .

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص مجوز های زیست محیطی پروژه های شرکت های پالایشی اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی در این بخش وجود دارد که برخی از آن ها فرا سازمانی است مانند مجوز های زیست محیطی که گاها در روند پیشبرد پروژه ها اختلال ایجاد می­کند .

جلیل سالاری افزود : ایجاد رقابت و تمایز در بین شرکت هایی که به سمت کیفی سازی گام بر می­دارند و از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده می­کنند ضروری و مهم است.

در این برنامه مدیران عامل شرکت های پالایشی گزارشی در خصوص پروژه های در حال اجرا و آتی پالایشگاه ها ارائه دادند.

در خاتمه این نشست نیکوهمت رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد : هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زنجیره ارزش و تکمیل پروژه های در دست اجرا با به کارگیری نیروی انسانی متخصص و برگزاری اتاق فکر های تشکیل شده و تصمیمات استراتژیک اقدامات خوب و موثری را در جهت پیشبرد اهداف شرکت تا افق ۱۴۰۵ ایجاد کرده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها