در مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفت؛

آغاز فعالیت ستاد اربعین حسینی

نخستین نشست ستاد اربعین صنعت نفت جنوب با هدف هماهنگی و تبادل نظر در خصوص انسجام در خدمت رسانی به زائرین حسینی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۰۱۴۰

جام جم آنلاین - خوزستان،نخستین نشست ستاد اربعین صنعت نفت جنوب با هدف هماهنگی و تبادل نظر در خصوص انسجام در خدمت رسانی به زائرین حسینی با حضور مهندس صفرعلی رئیسی مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، مدیر امور مالی، فرمانده بسیج حوزه شهید تندگویان جنوب، مشاور و نماینده مدیرعامل در حوزه مسئولیت های اجتماعی، سرپرست مدیریت عملیات غیر صنعتی، رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تعدادی از دست اندر کاران برگزاری مراسم اربعین برگزار شد.

 صفرعلی رئیسی  ضمن تاکید بر این نکته که در خدمت رسانی به زائرین معزز، سمت ها و جایگاه سازمانی از قبیل فرماندهی معنا نداشته و همگی مفتخر به غلامی آستان مبارک سالار شهیدان هستیم گفت: شایسته است تمامی فعالیت های شرکت‌ها، مدیریت ها و بخش های تابع شرکت ملی نفت ایران منسجم بوده و در هماهنگی با ستاد اربعین این شرکت ارائه شود.

مشاور و نماینده تام الاختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: ستاد اربعین صنعت نفت ضمن هماهنگی با ستاد اربعین استانداری خوزستان، تعهدات و تکالیف خود را با کمال ارادت به محضر امام حسین(ع) به انجام رسانده و در سال جاری امکانات و ظرفیت های خود را به طور مضاعف در اختیار زائران قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه صنعت نفت در جهت توانمندسازی زیرساخت های استان و زمان وقوع بحران هایی از قبیل سیل و زلزله، همچنین در برگزاری آئین های معنوی چون مراسم اربعین و مسابقات قرآنی، در خط مقدم خدمت رسانی به طور تمام قامت ورود کرده است تصریح کرد: از مسئولین استان انتظار می رود خدمات صنعت نفت به نحو شایسته و بایسته بازتاب یافته تا اهالی منطقه از اقدامات این مجموعه در جهت ارتقا و تعالی استان آگاهی یابند.

در ادامه این نشست مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و نماینده رئیس روابط عمومی به بیان دیدگاه ها و ارائه پیشنهاد جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین ۱۴۰۲ پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها