طرح پاداش صرفه جویی برق از ابتدای خرداد آغاز شد
روابط عمومی شرکت توزیع برق استان البرز خبر داد؛

طرح پاداش صرفه جویی برق از ابتدای خرداد آغاز شد

سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: راه اندازی خط اتوبوس ویژه و ساخت چهار تقاطع غیر همسطح برای روان سازی ترافیک کرج تصویب شد.
کد خبر: ۱۴۱۰۰۴۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،عمار ایزدیار روز دوشنبه به خبرنگاران گفت : احداث خط اتوبوس ویژه از میدان حصارک تا میدان کرج به طول حدود هفت کیلومتر یکی از مهمترین نیازهای این کلانشهر است که با اهتمام شورای شهر و شهرداری کرج این پروژه به سرانجام می رسد.

وی تصریح کرد: هرچند راه اندازی این خط در ابتدا با مقاومت‌هایی روبرو خواهد شد و در بازه زمانی کوتاه مدتی شاهد افزایش بار ترافیکی این مسیر خواهیم بود ولی بی آر تی نیاز جدی شهر است و با توجه به افزایش روز به روز جمعیت و خودروها، باید با چنین اقداماتی فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی را در میان شهروندان نهادینه کنیم.

ایزدیار با اشاره به حواشی پیش آمده برای پروژه تقاطع غیر همسطح جمهوری کرج در سال های گذشته، افزود: بامطالعه دوباره اکنون حواشی این پروژه برطرف شده و احداث آن در برنامه کاری قرار گرفته است.

سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در تلاشیم عملیات اجرایی تقاطع میدان جمهوری، تقاطع غیر همسطح موذن- جمهوری، فلکه اول رجایی شهر و تقاطع ۴۵ متری گلشهر را تا پایان سال جاری آغاز کنیم تا شهروندان تا پایان دوره ششم بتوانند ازآثار ترافیکی این پروژه‌ها بهره مند شوند.

کلانشهر کرج ۵۴ تقاطع غیر همسطح دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها