مرد خشمگین پس از سوزاندن بدن دختر یک‌سال و نیمه‌اش، او را با ضربه مشت کشت.
مرد خشمگین پس از سوزاندن بدن دختر یک‌سال و نیمه‌اش، او را با ضربه مشت کشت.
کد خبر: ۱۴۰۹۸۱۲

به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، ظهر جمعه پنجم خرداد امسال مرگ مشکوک دختر یک‌سال‌ونیمه‌‌ای به نام «سودا» در خانه‌شان در محله خاک سفید تهران به پلیس گزارش شد. ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس به آنجا اعزام شده و پی بردند این کودک براثر ضربه به سرش فوت شده است. آثار متعدد سوختگی با فندک روی نقاط مختلف بدن سودا وجود داشت. مادر کودک بعد از تناقض‌گویی گفت: شوهرش بارها او و فرزندانش را کتک می‌زده این بار هم مشتی به سر بچه که در بغل او بود زده و باعث مرگش شده و فرار کرده است. ماموران از همسایه‌ها نیز تحقیق کردند که معلوم شد مرد جوان به نام مجید گاهی شیشه مصرف می‌کرده و یک هفته قبل هم دوباره کودک‌آزاری کرده که همسایه‌ها اورژانس اجتماعی را خبر کردند و با حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی، مجید تعهد داده بچه‌ها و همسرش را اذیت نکند. تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این‌که جمعه‌شب وقتی به ملاقات برادرش در جنوب شهر رفته بود، بازداشت شد.
مجید دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: من و همسرم هفت سال قبل ازدواج کردیم و پسری سه ساله و دختر یک‌سال‌ونیمه حاصل این ازدواج بود. راننده تاکسی اینترنتی هستم. به همسرم شک داشتم و فکر می‌کردم رفتارش مشکوک است و به من دروغ می‌گوید. چند بار کتکش زدم اما رفتارش را تغییر نداد. شب حادثه بدون اجازه من با بچه‌ها بیرون رفته بود که وقتی برگشت دعوای‌مان شد. خواستم همسرم را بزنم که ضربه مشت به سر دخترم اصابت کرد. او حالش خوب بود‌. آن شب پسرعموی همسرم مهمان ما بود. دخترم خوابید و ساعت سه متوجه مرگ او شدیم. من فرار کردم و پسرعموی همسرم با پلیس تماس گرفت. پسرم چند بار با فندک خواهرش را سوزانده بود و آثار سوختگی مربوط به آن است.
سرهنگ ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهم دارای سابقه کودک‌آزاری است. زمانی که تیم جنایی در محل قتل حاضر شدند، مادر کودک ادعا می‌کرد فرزند در حال بازی بوده که سرش به دیوار اصابت کرده و باعث مرگش شده است. این در حالی بود که بررسی کارآگاهان خلاف این ادعا را نشان داد.
وی افزود‌: روز جمعه متهم پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن کودک و ضربه به او، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع تماس همسرش با اورژانس شده و همین موضوع باعث می‌شود کودک با گذشت چند ساعت به قتل برسد. تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی تهران ادامه‌دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها