Deepfakes، به ویژه فناوری تعویض چهره، توانسته توجه بسیاری از مردم را در سراسر جهان به خود جلب کند. با این قابلیت به دلیل ابزارها و فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.
Deepfakes، به ویژه فناوری تعویض چهره، توانسته توجه بسیاری از مردم را در سراسر جهان به خود جلب کند. با این قابلیت به دلیل ابزارها و فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۱۴۰۸۷۶۵
نویسنده رضا سجادیان

در این مقاله با برخی از بهترین نرم‌‌افزار‌های تعویض چهره موجود برای سیستم‌های مختلف و سایر جنبه‌های حیاتی فناوری اینبرنامه آشنا خواهید شد، پیشنهاد می‌کنم به خواندن ادامه دهید.

۱- DeepSwap
یک ابزار آنلاین تعویض چهره هوش مصنوعی است. این ابزار می‌تواند تصاویر، ویدئوها و GIهای تغییر چهره را بدون دانلود چیزی در سیستم شما ایجاد کند زیرا یک ابزار آنلاین است.

۲- FaceMagic
FaceMagic یک برنامه برای تعویض چهره است که برای کاربران اندروید و آیفون در دسترس است. این برنامه مجموعه بزرگی از ویدئوهای افراد مشهور دارد که می‌توانید چهره خود را با آن عوض کنید

۳- Reface
یکی دیگر از برنامه‌های قدرتمند، تعویض چهره است که برای اندروید و آیفون در دسترس است. این به ویژه برای ایجاد ویدئوهای تعویض چهره است. Reface یک رابط کاربر پسند دارد، بنابراین برای استفاده از آن به هیچ مهارت فنی نیاز ندارید.

۴- Movio
Movio خود را به عنوان راه حل یک مرحله ای برای ایجاد تعویض چهره با چند کلیک تبلیغ می‌کند. این یک ابزار قدرتمند برای تعویض چهره است که از طریق آن می‌توانید به‌سرعت و کارآمد فیلم‌های تعویض چهره را ایجاد کنید.

۵- Face Swap Live
اگر به دنبال نرم‌‌افزاری هستید که قادر به تعویض چهره باشد، Face Swap Live می‌تواند یکی از بهترین برنامه‌ها باشد. این برنامه می‌تواند به سرعت چهره خود را با دوستان و افراد مشهور مختلف در ویدئوهای زنده عوض کند.

۶- Face Swap Booth
یک برنامه قابل اعتماد برای تعویض چهره است که می‌توانید در مواقعی که می‌خواهید مجموعه وسیعی از چهره‌ها را در هر زمانی که بخواهید به سرعت تغییر دهید، استفاده کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد چهره‌‌ها را به صورت دستی اضافه کرده و به برنامه اجازه دهید چهره‌‌ها را با شما عوض کند.

۷- FaceApp
یک ابزار ویژه برای ایجاد تعویض چهره و سرگرمی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس از خود یا دوست‌تان آپلود کنید و آن را با برنامه تغییر دهید. شما می‌توانید حالات صورت را به روش‌های مختلف دستکاری کنید.

۸- FacePlay
یک برنامه عالی برای تعویض چهره و تولید فیلم‌ها و خروجی‌های واقعی است. کاربران اندروید و آیفون می‌توانند برای ایجاد طیف گسترده‌ای از تصاویر و ویدئوهای تعویض چهره با این برنامه به FacePlay اعتماد کنند. این برنامه یک نسخه آزمایشی سه‌روزه ارائه می‌دهد که پس از آن باید نسخه پولی را خریداری کنید.

۹- MixBooth
به دلیل قابلیت کار بدون اینترنت از دیگر برنامه‌های تعویض چهره متمایز است. می‌توانید از گالری داخلی MixBooth برای عکس‌ها و ویدئوهای خود استفاده کنید. علاوه بر این، دارای یک ابزار تشخیص چهره خودکار برای ثبت تصاویر و تولید ویدئوهای تعویض چهره واقعی است.

۱۰- Reflect
یک ابزار قدرتمند برای تعویض چهره است. از الگوریتم‌های قدرتمند هوش مصنوعی در پس‌زمینه استفاده می‌کند تا مطمئن شود روش تعویض چهره با حداکثر دقت انجام می‌شود. به عنوان مثال، رنگ، بافت و ... پوست به طور خودکار در نتایج آن ثبت می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید از Reflect برای تعویض چند چهره استفاده کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
۰
۰
عالی بود

نیازمندی ها