استاندار کرمان در دیدار معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور از سرمایه‌گذاری شرکت مس درحفظ محیط زیست و گردشگری دره راگه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۵۴۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدمهدی فداکار،در دیدار معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست که در محل استانداری کرمان انجام شد،عنوان کرد:ظرفیت‌ شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی استان کرمان به کمک محیط زیست و رشد گردشگری استان آماده است.
 
وی افزود:گل‌گهر با ساخت مجموعه گهرپارک در سیرجان،کار بزرگی را در حوزه گردشگری،پرورش گونه‌هایی از حیات وحش و ایجاد طبیعت و فضای سبز انجام داده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ معدنی استان به واسطه ظرفیت مالی خود و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی درتوسعه و حفظ استان کمک می‌رسانند،گفت:شرکت مس در منطقه دره راگه رفسنجان سرمایه‌گذاری را برای حفظ محیط زیست،طبیعت و ایجاد ظرفیت‌های دیگر گردشگری آغاز می‌کند.

فداکارگفت:استان کرمان برای توسعه باید به سمت حوزه صنعت و معدن برود و در کنار آن باید حفظ محیط‌زیست و طبیعت نیز رعایت شود.

مجتبی ذوالجودی،معاون محیط‌زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز از برنامه‌های سازمان برای گردشگری در سواحل و تالاب‌ها نام برد.

وی افزود:در برنامه‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست برای صنایع هیچ‌ بن‌بستی وجود ندارد و تلاش می‌کنیم تا ضمن حفظ محیط‌زیست،توسعه طرح‌های صنعتی نیز انجام گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها