فرماندار اسلامشهر گفت: مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی موظفند به وظایفشان در اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» عمل کنند.
کد خبر: ۱۴۰۷۸۹۴

حسین حبیبی که در جلسه قرارگاه فرزند آوری و جوانی جمعیت شهرستان سخن می گفت بر ضرورت تشکیل کارگروه های جوانی جمعیت در تمامی ادارات با مسئولیت رئیس هر یک از ادارات تاکید کرد و گفت: از این پس در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاهها اقدامات آنها در حوزه اجرای قانونی جوانی جمعیت نیز مورد توجه خواهد بود.

وی به در پیش بودن هفته جوانی جمعیتی( ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت) و اهمیت اجرای برنامه های موثر فرهنگی در این زمینه برای اقشار مختلف جامعه توسط دستگاه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: برای فرهنگسازی در امر ترویج ازدواج و فرزند آوری باید از همه ظرفیت ها از جمله هیات مذهبی، پایگاههای بسیج، مساجد، صاحبان تریبون و رسانه ها کمک بگیریم.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت شناسایی، تقویت و حمایت از گروه های مردمی و جهادی فعال در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت تاکید کرد و افزود: اگر نگران آینده ایران اسلامی هستیم همه وظیفه داریم در این حوزه پای کار بیاییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت ۳۶۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به ۲۹۷۶ نفر و ۸۶ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان تسهیلات فرزندآوری به ۲۲۲۱ نفر در سال ۱۴۰۱ در شهرستان اشاره کرد و گفت: میزان پرداخت تسهیلات مربوط به ازدواج و فرزند آوری در اسلامشهر نسبت به سایر شهرستانها وضعیت به مراتب بهتری داشت.

حبیبی خاطر نشان کرد: با محوریت شورای بانکهای شهرستان تلاش های بسیاری صورت گرفت تا موانع پرداخت تسهیلات در سال گذشته برطرف شد که این روند در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها