معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

"ویزیت گروهی" در مطب پزشکان تخلف است

دکتر پرویز صوفیوند در جمع خبرنگاران، با اشاره به شلوغی مطب برخی متخصصان و پزشکان فوق تخصص گفت: در این بین در برخی مطب‌ها شاهد ویزیت گروهی بیماران هستیم که این کار تخلف و تضییع حقوق بیماران است.
کد خبر: ۱۴۰۶۲۸۶

جام جم آنلاین؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ویزیت گروهی در مطب پزشکان را تخلف دانست و از مردم خواست این تخلفات را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

 

وی تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده این تخلف باید آن را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند که مورد رسیدگی قرار گیرد.

صوفیوند با بیان اینکه مردم آنطور که باید در این زمینه مطالبه گر نیستند، گفت: متاسفانه حتی در بحث دریافت زیرمیزی از سوی برخی پزشکان مردم شکایت خود را اعلام نمی کنند، در صورتی که باید شکایتی صورت گیرد تا ما بتوانیم رسیدگی و برخورد کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همین راستا از مردم خواست تا هر نوع تخلف در مطب پزشکان اعم از دریافت زیرمیزی و ویزیت گروهی را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

صوفیوند خاطرنشان کرد: در کنار این برخوردها، این فرهنگ سازی باید در میان مردم صورت گیرد که خود بیماران ویزیت گروهی را قبول نکرده و نسبت به آن اعتراض داشته باشند.

وی به اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت از اردیبهشت امسال اشاره کرد و افزود: با وجود این طرح که تا پایان سال در تمام استان اجرایی می شود، تا حد زیادی مشکل ویزیت های گروهی و شلوغی مطب متخصصان هم رفع می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص فرار مالیاتی برخی پزشکان هم گفت: در این زمینه تیم های بازدید مشترک با همکاری اداره امور مالیاتی داریم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم داشتن قرارداد بیمه‌ای برای تمام مطب‌ها، کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌ها، گفت: در صدور عدم داشتن این قرارداد، صدور و یا تمدید مجوز برای این واحدها صورت نمی‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها