معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در گفت و گو با فردانیوز:

گفتمان انقلاب اسلامی محصوردر گذشته نیست

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: دیپلماسی فرهنگی در برهه حساس کنونی ، از اهمیت وافری نسبت به قبل برخوردار بوده و پشتوانه ای محکم و ارزشمند در حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی محسوب می شود.
کد خبر: ۱۴۰۵۲۳۷

مهدی بزازان در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: دیپلماسی فرهنگی کشور، به دلیل خصلت تمدنی و فرهنگی غنی کشورمان حکم یک مزیت را دارد. بسیاری از کشورها، ازچنین مزیتی برخوردار نیستند و از این رو ما باید از این ظرفیت موثر در مسیر ارتقای منافع منطقه ای و فرامنطقه ای خود استفاده کنیم. فرهنگ اسلامی - ایرانی، مقوم منافع ملی ماست و مسیر دستیابی به این منافع را در سرتاسر دنیا تسریع می کند.در جریان انعقاد بسیاری از توافقات منطقه ای و فرامنطقه ای، دیپلماسی فرهنگی نه تنها نقش یک عامل تسریع کننده را ایفا می کند، بلکه منجر به تثبیت این توافقات و ایجاد عمق در آنها خواهد شد.

وی افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان قرارگاه دیپلماسی فرهنگی کشور، نقش فزاینده ای در این روند بر عهده داشته و نهایت اهتمام  و تلاش خو را صورت می دهد تا در  سال 1402 ، این ماموریت مهم و کلان را در عرصه  سیاست خارجی کشور به خوبی صورت دهد.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها