رئیس اتحادیه ایجنت‌های اسپانیا خطاب به وینیسیوس؛

اسپانیا جایی برای میمون بازی نیست

بیانیه نیش‌دار اینترمیلان در واکنش به تایید محرومیت لوکاکو؛

قربانی مجرم شد!

باشگاه اینترمیلان پس از پابرجا ماندن محرومیت‌ یک‌جسله‌ای ستاره بلژیکی تیم فوتبال این باشگاه، از حکم کمیته انضباطی سری‌آ ایتالیا ابراز ناامیدی و بیانیه‌ای نیش‌دار منتشر کرد.
کد خبر: ۱۴۰۴۹۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، کمیته انضباطی سری‌آ ایتالیا محرومیت یک جلسه‌ای روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینترمیلان را به دلیل اقدام «تحریک‌ آمیز» در جریان دیدار رفت این تیم در نیمه‌ نهایی جام حذفی ایتالیا برابر یوونتوس، تایید کرد.

پس از اعلام این حکم که براساس آن، لوکاکو دیدار برگشت (چهارشنبه) برابر بانوی پیر را از دست خواهد داد، اینترمیلان در بیانیه‌ای نوشت: باشگاه اینترمیلان بر خود لازم می‌داند تا قاطعانه از این بازیکن(لوکاکو) حمایت و بابت این حقیقت که قربانیِ ماجرا به تنها گناهکار آن بدل شده، عمیقا ابراز تاسف کند.

وکلای لوکاکو گفته‌اند که هواداران یوونتوس، «پیش، در حین و پس از» آنکه او پنالتی اعلام‌شده برای اینتر را به گل تبدیل کرد، وی را هدف شعارهای نژادپرستانه قرار دادند.

لوکاکو پس از به ثمر نشاندن پنالتی، برای شادی بعد از گل، دست به حرکتی زد که داور آن را تحریک‌آمیز تشخیص داد و با نشان دادن کارت زرد دوم، او را از زمین اخراج کرد.

مرد بلژیکی پس از گلزنی، در واکنش به شعار هواداران یووه، انگشت خود را به نشانه «سکوت» جلوی دهانش گرفت و با دست دیگر سلام نظامی داد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها