برقراری آرامش در بازار مالی با کاهش تقاضای سوداگری

قیمت سکه و ارز در بازار چند؟

با افت تقاضای سوداگرانه، تغییرات قیمت ارز و سکه به کمترین میزان رسیده است.
کد خبر: ۱۴۰۴۷۸۸

به گزارش جام جم آنلاین، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۲۸۷ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۴۴۳ تومان، کشف قیمت شد‌.

دلار توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، بدون تغییر به قیمت ۴۲ هزار و ۱۸۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار تومان معامله شد.

در بازار غیررسمی نیز آرامش حکم فرماست و قیمت ها تغییر چندانی نکرده است. به نظر می رسد سیاست های بانک مرکزی در خصوص کاهش تقاضای سوداگرانه در بازار ارز و سکه جواب داده است.

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی قیمت به نرخ ۲۷ میلیون و ۵۰۰ تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار بدون تغییر نرخ، به قیمت ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز به نرخ ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۱۷۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با کاهش ۱.۷۸ صدم درصدی حدود ۱۹۷۰ دلار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها