مجموعه مدیریت امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در سنگر خدمت رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه اعم از اعضای هیات علمی، مدیران و کارکنان، با ارائه خدمت رسانی روزانه به بیش از 400 نفر از همکاران و خانواده هایشان در اماکن اقامتی تفریحی تحت پوشش دانشگاه، تمام تلاش و توان خود را در ایام نوروز 1402 در راستای تکریم و رضایت همکاران بکار بست.
کد خبر: ۱۴۰۳۰۹۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ این مدیریت در مجموعه رفاهی شماره یک مشهد مقدس با 20 واحد و ظرفیت یکصد نفر و مجموعه شماره دو با ظرفیت 50 نفر، روزانه پذیرای بیش از 150 نفر از همکاران زائر علی بن موسی الرضا(ع) در طول ایام نوروز بود.
همکارانی که در ایام نوروز به شمال کشور سفر نمودند، توانستند از خدمات رفاهی تفریحی تدارک دیده شده نظیر مجموعه ویلاهای محمودآباد با ظرفیت روزانه 20 نفر در چهار ویلا، رامسر با ظرفیت روزانه 16 نفر در 2 ویلا و فرح آباد ویژه اعضای هیات علمی با ظرفیت روزانه 15 نفردر 3 ویلا استفاده نمایند.
همچنین روزانه حدود 90 نفر از کارکنان دانشگاه از خدمات 10 ویلای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی در دهکده فرهنگی تفریحی زاینده رود(چادگان)، بهره و لحظات مفرحی را در این دهکده زیبا سپری نمودند.
گفتنی است مجموعه های اقامتی تحت پوشش دانشگاه در جزیره قشم و شهرهای تهران، کرمانشاه، ابیانه، خور و بیابانک، باغشاد و قمصر کاشان نیز هرکدام پذیرای همکاران در ایام نوروز بودند تا آنها بدون هیچ نگرانی در خصوص اسکان، از سفر خود لذت ببرند.
مدیریت امور رفاهی دانشگاه همچنین در راستای ارتقا کیفیت خدمات و تأمین رضایت مندی مهمانان همکار از وزارتخانه و دیگر مهمانان نوروزی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، نهایت تلاش خود را به کار بست و پذیرای مهمانان در مهمانسرای بزرگمهر و مهمانسرای VIPشمس، در مجموع با 20 واحد و ظرفیت پذیرش روزانه 100 نفر شد.
شایان ذکر است با هماهنگی صورت گرفته این مدیریت با ستاد اسکان شهر اصفهان، مکان هایی نیز جهت اسکان دیگر همکاران مهمان و خانواده های آنها فراهم گردید تا بتوانند از سفر خود به شهر تاریخی اصفهان نهایت استفاده را ببرند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها