سخنگوی دولت درباره اولویت قرار گرفتن امید در کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۰۴

به گزارش جام جم آنلاین، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مشهد شاهد این امر بودیم که ایشان بار دیگر بر تقویت امید و امید آفرینی در کشور تاکید کردند.موضوعی که باعث شد تا به سراغ یکی از دولتمردان رفته و درباره اقداماتی که در این زمینه انجام شده است از وی جویا شویم.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: هدف ما به عنوان یک شهروند و بخشی از حاکمیت تقویت امید و خوش بینی به آینده در جهت این است که امور را هرچه بهتر رقم بزنیم و برنامه ریزی‌های بهتری برای آینده مردم خود نیز داشته باشیم. دولت با مد نظر قرار دادن مسائل مهمی نظیر مسائل اقتصادی عموم مردم و سرمایه گذاری‌های مولد در جهت کاهش تورم قدم برمی‌دارد زیرا این امر می‌تواند مهم ترین مساله امید بخش در زندگی مردم باشد.

وی تشریح کرد: مردم زمانی که ببینند یک مشکلی از آنها حل می‌شود امید مضاعفی را در خود احساس می‌کنند و مساله دوم تمرکز بر جوامع مختلفی مانند نخبگان و جوامع هیات علمی مانند جوانان و نخبگان است تا خدمات مختلفی را بتوان به این عزیزان ارائه کرد.

بهادری جهرمی افزود: امسال در بودجه کشور پیشنهاد دولت این بود که تا یک درصد از منابع عمومی همه دستگاه ها صرف امور مختلف در جهت از حمایت بانوان شود و برای جوانان هم برنامه هایی در جهت امید آفرینی رقم بخورد. انشاالله که همه بتوانیم آینده هرچه بهتری را برای کشور خود رقم بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها