اسدالله ابراهیمی ـ جام حم آنلاین ـ نشست خبری شهردار بجنورد با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه های استان حول محور فعالیت های یک ساله شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۹۶۴

نشست خبری شهردار بجنورد با حضور جمعی از خبرنگاراندکتر حمیدی، با ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات به انجام رسیده از فعالیت و نقش آفرینی رسانه ها در مدیریت فضای اجتماعی شهر تقدیر کرد و گفت : معتقدیم خبرنگاران مطالبه گران حقوق عامه شهروندان هستند و انتقادات و طرح سوالات شان قطعاً به نفع ایجاد شفافیت و انعکاس خدماتی خواهد بود که همه مدیران در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری" مدظله العالی" در جهاد تبیین دنبال می کنند.

دکتر حمیدی ، در ادامه بخشی از سخنانش به سوالات مطرح شده خبرنگاران پاسخ داد و گفت : نقدهای منصفانه را می پذیریم و قبول داریم کاستی هایی وجود دارد اما باید تلاش کنیم در فضای عادلانه همه مولفه های دخیل در تصمیمات مدیریت شهری را مورد بررسی قرار داد .

وی در ادامه گفت : جذب اعتبارات دولتی در یک سال گذشته بالغ بر کل اعتبارات ۳ سال گذشته و خرید ۲۶ دستگاه اتوبوس پاسخی بر ۱۲ سال انتظار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و خرید نردبان آتش نشانی که محرومیت بجنورد به عنوان تنها مرکز استان فاقد نردبان بلند مرتبه را مرتفع کرد ، در مقایسه با سایر شهرداری های همتراز که بودجه ای سه برابری نسبت به ما دارند به نظرم موفقیت بزرگی است که در سایه تلاش همکاران شهرداری و حمایت شورای اسلامی و مدیران استانی محقق شده است .

وی رسانه ها را به آشتی بیشتر با مدیریت شهری فراخواند و گفت : توقع داریم ما را از خود بدانید چون شهر خانه دوم همه ماست و شهرداری نیز در پرتو تلاش بیشتر به خدمات رسانی مردم است که حیات پیدا می کند .

در پایان این جلسه، تصویری به یادگار از آخرین روزهای اسفند ماه ۱۴۰۱ ثبت شد و مدیران و معاونین شهردار با اهداء لوح تقدیر و گل فرا رسیدن نوروز و بهار قرآن را به جامعه رسانه‌ای حاضر در این جلسه تبریک گفتند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها