فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

کشف ۴ میلیون قطعه مواد محترقه در پایتخت

معاون عملیات پلیس راهور تهران تشریح کرد:

همه چیز درباره دوربین‌های ثبت جریمه

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: سرعت برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده اگر حدود ۸۰ کیلومتر باشد احتمال فوت عابر پیاده خیلی زیاد است.
کد خبر: ۱۴۰۰۸۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: از آنجایی که سرعت غیر مجاز خط قرمز پلیس راهور است و تاثیر زیادی در بروز تصادفات دارد به هر شکلی که هست می‌بایست این سرعت‌ها کنترل و مدیریت شود و به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: در برخی از معابر با نصب سرعت گیر‌ها و سرعت گاه‌ها و به صورت چشمک درآوردن چراغ برخی تقاطع‌ها سعی در به حداقل رسانیدن سرعت‌ها در این معابر داریم.

سرهنگ رازقی بیان کرد: کار اصلی ما کنترل سرعت‌ها در معابر اصلی و بزرگراه‌های شهر تهران است که این اقدامات توسط یگان نامحسوس انجام می‌شود و پلیس بزرگراه‌ها را نیز برای این امر در نظر گرفته ایم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: کار اصلی پلیس نامحسوس در بزرگراه‌ها برخورد با تخلفات حادثه ساز وکنترل سرعت‌های غیر مجاز است، معمولا شب‌ها این تخلفات بیشتر است که این یگان فعالیت بیشتری دارد و تمامی بزرگراه‌ها راگشت زنی می‌نماید و به طور نامحسوس تخلفات سرعت و سبقت و حادثه ساز را در صورت رویت برخورد می‌نماید.

وی گفت: همکاران بنده در طول شبانه روز بویژه شب‌ها در محور‌های بزرگراهی حضور دارند و فعالیت آن‌ها مضاعف شده و باتخلفات حادثه ساز و مخصوصا تخلفات حادثه ساز برخورد کرده و اجازه بروز این تخلفات را توسط رانندگان نمی‌دهند.

سرهنگ رازقی بیان کرد: اگر سرعت برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده اگر حدود ۸۰ کیلومتر باشد احتمال فوت عابر پیاده ۱۰۰ درصد است و این نشان دهنده این است که سرعت می‌بایست در همه جا رعایت شود.

سرهنگ رازقی اظهار کرد: رانندگان گرامی بویژه در جا‌هایی که سرعت‌ها مانند آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها سرعت‌ها را رعایت نمایند وحتی در معابر و خیابان‌های داخل شهر نیز به این توصیه دقت کرده تا شاهد بروز تصادفات ناگوار بدلیل سرعت‌های بالانباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها