مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان گفت:امور تربیتی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین حوزه های آموزش و پرورش است
کد خبر: ۱۳۹۹۹۹۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضا رضایی،در این گردهمایی با تبریک هفته تربیت اسلامی و اعیاد شعبانیه امور تربیتی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین حوزه های آموزش و پرورش است و بر همین اساس دولت سیزدهم نگاه و توجه ویژه ای به این بخش دارد.

وی افزود:در حال حاضر مبنای دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش احیای فعالیت‌های حوزه امور تربیتی و نگاه ویژه به آن است،چرا که اگر امور تربیتی احیا شود و درجایگاه خود قرار گیرد،مشکلاتی که آموزش و پرورش در حوزه دانش آموزی با آن روبرو است،رفع خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:طرح رتبه بندی معلمان استان کرمان نیز در حال انجام است و رتبه‌بندی شامل بیش از ۳۸ هزار فرهنگی در استان می شود که احکام بیش از ۶۵ درصد آنها صادر شده است.

رضا رضایی،بیان کرد:امروز و در دولت سیزدهم شاهد تحقق یکی از اصلی ترین مطالبات فرهنگیان در کشور هستیم و این نشان از عزم جدی دولت برای کاهش مشکلات فرهنگیان است.

وی تاکیدکرد:توجه به تربیت وپرورش وهمچنین توجه به جشنهای نیمه شعبان باید در دستور کار مدارس قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها