در پی بارندگی شدید در یزد؛

امدادرسانی همچنان ادامه دارد

یزد - مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال سومین محموله هلال احمر استان شامل پتو و هیتر برقی و وسایل بهداشتی و .. به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۲۴۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محسن حرازی زاده یزدی با بیان این خبر اظهار داشت : در پی کمک های مردمی و خیری ،  سومین محموله هلال احمر استان یزد که شامل پتو و هیتر برقی ، چادر مسافرتی ، روفرشی ، کنسرویجات و لوازم بهداشتی ، مواد خوراکی همچون حلوارده و نبات و ... به ارزش تقریبی بیش از 290 میلیون تومان  به مناطق زلزله زده شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی ارسال شد.

وی افزود: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد  در راستای پویش همدلانه اهدائی کانون کارآفرینی ، اجتماعی پویش ایرانیان استان یزد و بخشی از اقلام نیز توسط خیر محترم آقای قر بان نژاد (مجموعه رستوران های جنارو) جمع آوری و به هموطنان در مناطق زلزله زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

حرازی زاده با بیان اینکه کمک های هلال احمر استان به مناطق سیل زده کشور در روزهای آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق زلزله زده همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: مردم نوع‌دوست و خیر استان یزد می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به‌ صورت نقدی و از طریق شماره حساب 4101034741999998 نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir700100004101034741999998  و یا شماره کارت 6367957078758336 و یا کد دستوری # 3 * 112 * واریز نمایند.

وی با بیان اینکه برخی از کارخانه جات استان اقدام به اهدای کالای نو به میزان زیاد کردند افزود: کمک‌هایی که طی چند روز اخیر از سوی مردم استان جمع آوری شده نشان از دست خیر و نوع دوستی این عزیزان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها