رئیس کل دادگستری اذربایجان غربی از صدور حکم دیگری در دادگستری استان برای تهیه اقلام گرمایشی برای زلزله زدگان خوی به جای حبس در دادگاه بخش ایواوغلی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۲۲۲

به گزارش جام جم آنلاین، میثم ملکی رئیس دادگاه بخش ایواوغلی در راستای اجرای سیاست‌های حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری و استفاده حداکثری از نهادهای ارفاقی و با در نظر گرفتن وضعیت و نیاز جامعه در اقدامی قابل تحسین در یک فقره پرونده کیفری مطروحه، متهمان را به تهیه اقلام گرمایشی و توزیع آن در بین زلزله زدگان خوی صادر کرد.

وی ادامه داد: در این حکم متهمان محکوم به تهیه ۱۱ تخته پتو و ۱۰ دستگاه بخاری برقی و تحویل آنها به شعبه شده‌اند تا از این طریق در اختیار نهادهای قانونی کمک به زلزله زدگان خوی قرار گیرد.

وصول ۷۳۰ میلیون تومان کمک نقدی مرکز وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه کشور به زلزله زدگان خوی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از وصول مبلغ ۷۳۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی مرکز وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه کشور به زلزله زدگان شهرستان خوی خبر داد.

عتباتی افزود: دادگستری استان با همکاری و هماهنگی نهادهای متولی پس از بررسی و شناسایی زلزله زدگانی که استحقاق و نیاز ضروری به کمک‌های واصله دارند، این مبالغ تخصیص و در اختیار آنها قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با تقدیر از اقدام ارزشمند مرکز وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه کشور اینگونه کارهای نیکو و انسان دوستانه را ماندگار دانست و از همه آحاد ملت خواست مثل همیشه در کنار مردم عزیز زلزله زده خوی و فیرورق باشند و آنها را مساعدت و یاری رسانند. 

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها