معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

بسیج امکانات شهرداری برای میزبانی از مسافران نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرداری برای اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۹۸۰۱۰

جام جم آنلاین اصفهان ؛ مهدی بقایی در نشست معاونان خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، با بیان این مطلب، گفت: تمامی امکانات لازم برای رفاه مسافران نوروزی فراهم می‌شود تا آن‌ها روزهای خوب و به یادماندنی در شهر اصفهان داشته باشند.

وی با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرداری برای اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، اظهار کرد: باید ورزشگاه‌ها برای اسکان مسافران آماده‌سازی و اقدامات لازم برای تعمیر سرویس‌های بهداشتی و رفع معایب آن‌ها انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان همچنین با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بارندگی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از آمادگی خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان خبر داد و افزود: کارکنان خدمات شهری شهرداری اصفهان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای ارائه خدمات به شهروندان در حالت آماده‌باش هستند.

بقایی خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار نیروی خدمات شهری شهرداری اصفهان برای خدمات‌رسانی به شهروندان و تسهیل تردد در معابر و خیابان‌های سطح شهر در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها