عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

عفو‌ اغتشاشگران نشانه اقتدار نظام است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، عفو اغتشاشگران ناآرامی‌های اخیر کشور توسط مقام معظم رهبری را نشانه اقتدار نظام دانست‌.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۶۱

حمیدرضا ترقی در گفتگو با جام‌ جم آنلاین تأکید کرد: رأفت نظام نسبت به گروهی‌ از اغتشاشگران که تحت تاثیر فضای مجازی فریب دشمن را خورده بودند هم نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است‌ و هم نقش پدری مقام معظم رهبری را نسبت به فرزندان خود نشان می‌دهد‌.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران در اثر فریب خوردگی دست به این اقدامات زده بودند، گفت: اقدام رهبری در جهت عفو این افراد موجب خوشحالی‌ قلوب آنها شد چرا که از هر پدری که پشیمانی‌ فرزندش را پس از اشتباه و قصور او می‌بیند جز بخشش و هدایت به نسبت درست انتظاری نمی‌توان داشت.

این سیاستمدار افزود: دشمنان تصور می‌کردند که از زندانی شدن اغتشاشگران و برخورد شدید قضایی با آنها می‌توانند برای پایدار نگهداشتن این افراد در مسیر مخالفت با نظام سوءاستفاده کنند و از آنها به‌عنوان سربازان همیشگی خود استفاده کنند ولی‌ نقشه آنها با این‌ اقدام رهبری خنثی شد و سربازانی را که مدتی برای دشمن تلاش می‌کردند به دامن نظام و انقلاب برگرداند.

به گفته وی، عفو رهبری بدون شک می‌تواند سناریوی پایانی ناآرامی‌های اخیر کشور و اتمام اغتشاشات باشد و دشمن را که برای تداوم اقدامات خود از جوانان سوءاستفاده می‌کرد خلاءسلاح کند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: البته نمی‌توان پایان اغتشاشات را با اطمینان اعلام کرد چون بحث مرگ و زندگی دشمن در میان است و دشمنان اگر بخواهند به این راحتی در برابر اراده ملت تسلیم شوند و دست از توطئه بردارند باید به مرور اضمحلال خود را مشاهده کنند.

ترقی ادامه داد: شکست‌ جنگ ترکیبی دشمن با این کیفیت که تقریباً‌ همه انرژی‌ خود را علیه ما به کار گرفته بودند، ضربه سنگینی است و تا دشمن از این گیجی دربیاید و طراحی تازه‌ای برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به‌کار بگیرد قطعاً این برای مدتی می‌تواند موجب حفظ آرامش در کشور شود ولی به‌هرحال باید منتظر توطئه‌های دیگری با شکل و پیچیدگی جدیدی بود و نباید دشمن را کوچک شمرد.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین عامل برای حفظ نشاط و شادابی مردم و جلوگیری از سوءاستفاده دشمن این است که دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم گام‌های اثربخشی بردارد تا بهانه‌‌ای برای این نوع مسائل‌ در کشور باقی نماند.

این سیاستمدار بیان کرد: دولت برای حل مشکلات اقتصادی نیاز به فرصت دارد اما همت دولت بر این است که می‌تواند مشکلات معیشتی مردم را به‌گونه‌ حل کند که بهانه‌ای برای اعتراض باقی نماند‌.

ترقی اذعان کرد: باید به دولت فرصت داد تا هر چه سریع تر فشارهای اقتصادی و معیشتی روی شانه مردم را کاهش دهد و کشور را خیلی سریع از این بحران عبور دهد تا هم رضایت‌مندی عامه افزایش یاید و هم دشمن نتواند از این بهانه‌ها برای ضربه زدن به کشور استفاده کند.

به گفته نماینده ادوار چهارم و پنجم مجلس، نقطه ضعف ما در کشور مشکلات اقتصادی است و یقیناً اگر ما نقطه ضعف را برطرف کنیم بهانه دشمن تمام می‌شود و ما به‌طور قطع می‌توانیم از این بحران عبور کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
۰
۰
تشکر از رهبری وشرم بر هتاکان فحاش و عربده کشان اینستا و مزدوران دو شبکه من وتو و ایران اینتر نشنال

نیازمندی ها