یزد - مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، در جریان بازدید‌های خود از بخش‌های مختلف ساختمان مرکزی شرکت تحت مدیریت خود در واکنش به رفتار خارج از الگوی مصرف گاز در یکی از اتاق‌های این شرکت ،جریان گاز شرکت گاز استان یزد را به مدت ۴ ساعت قطع کرد.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سعید عقلی با بیان این خبر اظهارداشت: با توجه به دستورالعمل‌های وزارت نفت و لزوم رعایت دمای رفاه تا حداکثر ۱۸ درجه سانتی گراد در ادارات و مراکز عمومی، برنامه پایش و بازدید از مراکز و ادارات  استان از جمله شرکت گاز استان به صورت مداوم اجرا شده است.

وی افزود: از آنجا که مسئولیت پایش شرکت گاز استان یزد  را شخصا برعهده داشتم، در جریان یکی از بازدیدهای روزانه از مجموعه تحت مدیریت خود، متوجه شدم که در یکی از اتاق‌های شرکت از حداکثر دمای رفاه به اندازه ۲دهم درجه تخطی شده و دمای اتاق 18/2 درجه بود از این رو  ضمن اخذ تعهد کتبی از مدیر بخش نسبت به قطع گاز شرکت، به مدت ۴ ساعت اقدام شد.

عقلی با بیان اینکه کلیه ارکان صنعت گاز کشور و از جمله مجموعه شرکت گاز استان یزد باید در مسیر اجرای مصوبات مربوط به الگوی مصرف پیش‌قدم باشند، گفت: همکاران ما در دیگر بخش‌های دولتی باید بدانند که مجموعه شرکت گاز در موضوع  پایش رعایت دمای رفاه و الگوی مصرف جدی است و حتی خود شرکت‌های تابعه صنعت نفت و گاز نیز با دقت کامل مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

خاطر نشان می‌شود، مسلم رحمانی مدیرهماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران روز شنبه سوم دی ماه اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز بیش از ۸۴۰ سازمان و نهاد دولتی و عمومی در پی اخطارهای صادرشده، قطع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها