در جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام عنوان شد:

انعقاد تفاهمنامه احداث 7340 واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام :

تکمیل فاز ۲ ساختمان برج هنر نیازمند تامین اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام دربازدید معاون سازمان برنامه وبودجه کشوراز ساختمان در حال احداث برج هنر شهر ایلام از تکمیل این طرح در صورت تأمین اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۰۸۶۲

به گزار ش جام جم آنلاین ایلام ؛  فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان دربازدیداز ساختمان درحال احداث برج هنر ایلام به همراه  بابک افقهی معاون مجلس، حقوقی واستانهای سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت :  برج هنر شهر ایلام از نیازهای فرهنگی استان است که با پیگیری این اداره کل و مسوولان استان و همکاری و همراهی وزارت راه و شهرسازی (شرکت باز آفرینی شهری ایران) در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ساختمانی هشت هزار متر مربع در هفت طبقه در حال احداث است.

وی با بیان اینکه فازل اول این طرح تکمیل شده  و عملیات اجرایی فاز دوم آن(دیوارکشی، تاسیسات نازک کاری و …. ) آغاز شده است گفت: عملیات اجرایی فاز دوم وتکمیلی ساختمان برج هنر شهر ایلام در حال اجرا می باشد اما ادامه کارنیازمند تأمین اعتبار است.


فرشاد دوستی افزود:  از قسمت های مهم این برج می توان به نگارخانه، کارگاه تجسمی، سالن خلق آثار، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، استودیو ضبط، سالن های نمایش و تمرینات، کنفرانس، تئاتر، سینما، اجتماعات و نمازخانه اشاره کرد.


بابک افقهی معاون مجلس، حقوقی واستانهای سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از ساختمان برج هنر گفت: برای تکمیل این طرح علاوه بر استفاده از اعتبارات دولتی می بایست راهکارهای استفاده از منابع مالی بخش خصوصی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها